Gå til innhold

FIkk meg en gledelig overraskelse


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt å teste på dag 27 fordi det var da jeg fikk positiv test med nr 1. Tenkte at det var jo den 2. siste dagen i syklusen og det måtte jo være dagen før IKM, men der tok jeg feil gitt. IKM er jo på dag 29 i en 28 dagers syklus......

 

Så i morgen tidlig skal jeg teste. Regner med et negativt svar, men hvem vet? kanskje får jeg et kryss -eller 2 streker. Hva anbefaler dere å teste med, har 1 QR og en CB liggende...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale CB, for med CB stav test kan du teste 3 dager før ikm, men på legge til at har du digital så kan du bare teste fra IKM... Uansett er CB den beste og mest pålitelige. Lykke til da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den gode gamle staven fra CB liggende. Ingen digital her hos meg nei.

Far blir det den i morgen tidlig. Gud som jeg gleder meg.... må prøve bare å ikke glede seg for mye, for da blir jeg så skuffet dersom den blir negativ. Men har planer om en kjempe jentefest etter tr er kommet på besøk. (Kan godt utsette festen 2 år -1 års svangerskap -1- års amming; ingen problemer)

 

Takk for lykkeønskningene, og lykke til til deg også...

 

Tror ikke jeg kommer til å sove i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ja, og fikk svar som forventet, ikke gravid. ja ja. det kan enda bli positivt utfall.

Det merkelige var at jeg ble faktisk ikke skuffet, viser bare at jeg var veldig innstilt på at det skulle bli negativ. Dersom TR ikke er kommet til fredag blir det ny test da (skal ut på byen da og vil vite om jeg kan drikke eller ei)

 

Takk for at du tenkte på meg Mi tesoro*2pp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...