Gå til innhold

Hjeeeeeeeeeeeeeeelp, ang fostervann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det HELT tynntflytende. jeg gikk fra do i sted, plutselig kjennte jeg at det rant. det luktet ikke, men samtidig så det LITT likt ut som utflod, men tror ikke det har vert så mye før. Er i dag 14+0, hva gjør jeg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RIng legevakten. Ikke sitt og vent på svar her iallefall:) kun legen kan svare deg. Det kan godt være det ikke er noe å være redd for i det hele tatt, men det er kun fagfolk som kan hjelpe deg.

 

Ring og hør du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres for meg ikke helt unormalt ut.... Jeg har hatt mye tynntflytende utflod i svangerskapet, ganske tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevd mye ekstra tynn utflod, også slik at det enkelte ganger har rent nedover låret- men både ul i uke 18 og 31 tilsa fin mengde fostervann på meg- så antar at det er ok. Sjekk om det vedvarer over flere dager, slik at du blir veldig våt i trusen..- da ville jeg ringt føden og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har hatt masse tyntflytende utflod i svangerskapet, og har måttet bruke truseinnlegg konstant. Ring hvis du er bekymret, men jeg tror ikke det er noen fare. Kan jo være greit å få det sjekket likevel.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...