Gå til innhold

Ekstreme smerter i mellomgulvet.... huff


Stort ønske om nr2 <3

Anbefalte innlegg

Etter nesten 4 timers lesing på sengen i natt fikk jeg plutselig store smerter i mellomgulvet.. prøvde å gå litt men klarte ikke å gå oppreist.. Fikk vondt i hodet og ble skikkelig kvalm..

Har hatt noe lignende før og, men ikke så vondt..

Hva er dette?? Det ble ekkelt å puste og så jeg fikk litt panikk, tror babyen merket dette for han ble helt rabiat stakkars..

Nesten som begge fikk litt angst..

Kjenner det godt enda... vet jo at babyen presser nå, er i uke 32 men at det blir så ekstremt??

Noen som har opplevd lignende?? noen tips??

 

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. :o)

Ikke for å skremme, men de symptomene du nevner likner veldig på dem man får i forbindelse med svangerskapsforgiftning.. Kontakt lege, jordmor eller føden, så sjekker de blodtrykk og urin i tilfelle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det sant??? å hjelpe meg... Men takk for svaret altså:)

Skal til lege i morgen tidlig, så jeg får spørre da.. Finner de svar i urin eller blodtrykk altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk igjen.. håper det ikke er det, for jeg skal jo på ferie til Svrige i overmorgen!! Men jeg kan vel kanskje det for det?? jeg aner ikke noe om sv forgiftning jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett poeng også er om du har vondt i hodet. Jeg har relativt høyt BT, og har utslag på u-stix, både prot og leukoc., men siden jeg ikke har hodepine kan jeg bare slappe av, mener legen. MEN jeg har IKKE hatt disse smertene i mellomgulvet da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg kom akkurat fra ferie og opplevde noe av det samme. J. dro til legevakta som sendte meg videre på sykehus. Ekstremt vondt og var redd for fødsel. De undersøkte meg og babyen masse uten å finne noe. Gikk gudskjelov over, men dra og undersøk du. De nevnte at det kunne være nyrestein, noe jeg hadde spist som gjorde noe med tarmene, m.m. Lå på observasjon en natt og da gav det seg. Alt var bra med babyen!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann kan faktisk slå ut på den måten der, høres kansje litt rart ut men det er mulig. Jeg har MYE smerter i mellomgulvet , men ingen svangerskapsforgiftning. Jeg hadde s.forgiftning første svangerskap.... Da fikk jeg hodepine og ble svimmel. Kvalme kan oppstå nå av halsbrann, varme eller jerntabletter også. Men du må alltid kontakte lege eller føden ved slike smerter. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Ringte føden jeg, og de sa jeg måtte komme med en gang så de fikk sjekke..

Har akkurat kommet hjem nå etter å ha vært der leeenge.. tok blodprøver, urinprøve, sparketest, blodtrykk og ultralyd, og ALT var bra!!

Heldigvis!! Verker enda, men de sa det sikkert skyldes refluxen som jeg har....

Er iallfall meget glad for at alt var fint med gutten min(som forresten lå og viste seg) hehe..

Takk for svar alle sammen!!!!!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...