Gå til innhold

Hva gjør dere for å holde ut i benne varmen??


mortiltreskjønnegutter

Anbefalte innlegg

Er så varm og svett at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Noen gode tips??

 

Burde egentlig gjort rent i stua og på kjøkkenet, men orker bare ikke begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken varme??

hadde tre dager med litt varme men i dag er det overskyet og grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Jeg holder også på å dø av denne varmen. Det er jo hetebølge ute....og inne. Får ikke sove på natten heller jeg......

Men gjør så godt jeg kan da.....prøver å bevege meg mest mulig ute (orker ikke sitte stille i sola), har lite klær på og drikker masse vann og spiser enda mer is :o)

Vet jeg ikke har lov å klage på varmen, men seriøst.....nå orker jeg snart ikke mer......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i skyggen og putt føttene i et kar med kaldt vann. Jeg har gjort klart fotbadet, og puttet mykgjørende greier oppi (fra Scholl). Det er superdigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke mere skygge igjen!! Sola står rett på her nå og ikke har jeg lyst å sitte på trappa å se på all trafikk heller. Får fine balje med vann og se på oprah før jeg henter lillegutt i barnehagen siden mannen min reiste i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare for å være litt ekkel må jeg fortelle at jeg stortrives med varmen! Vet det er mange gravide som ikke gjør det, men jeg liker varme og synes alltid at livet blir så mye mer fantastisk når det er varmt ute, og jeg tror jeg blir en annen (og bedre) person selv også! men jeg unngår direkte sollys. Normalt sett ville jeg ligget strak i sola nå, men i år er ikke det så viktig! Det hadde nok blitt for varmt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyter varmen jeg og :) Har hus så det er alltid noe å gjøre i skyggepartiene så jeg ikke blir for varm, nå skal jeg ut å vaske vinduer ;) Drikk masse vann ja og kaldt vann på beina er herlig. Har plastsvømmebasseng jeg legger meg oppi og tjoho. 9 dager igjen. Det å bevege seg hjelper på elefantføttene og så gå en tur om mårran eller kvelden da ser jeg blodårene kommer tilsyne igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ekkel, syns det er godt å høre at noen trives i varmen. Er vel mer glad i "lune" sommer dager jeg!! Uansett om jeg er gravid eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg en pause fra jobben og går og setter meg på lageret i noen minutter. Det er så friskt og kaldt der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på stranda i går - det var deilig!!! Svalt og godt. Ellers har jeg en sånn kjølevifte som jeg smått bruker. Syns også varmen er uutholdelig, men litt deilig med sommer.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...