Gå til innhold

Kvalm og løs mage!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på: i natt våkna jeg med sterke smerter i magen, var kvalm og uvel, så gikk jeg på do.. Der var det eksplosjon! La meg å sove igjen, våkna i morges med menssmerter, det gikk over, jeg sto opp og gikk på do. Eksplosjon igjen..(var også på do tre ganger i går) Nå er jeg kvalm.. Flere som opplever/har opplevd dette?? (Har termin 15. juli..)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke for å være ekkel, men har termin 10 juli og har hatt det sånn noen dager nå.... Venter i spenning og håper at noe skal skje, men ikke noe her ennå... Håper det er kroppen din som vil at noe skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veninne av meg fikk vondt i magen og diare midt på natten. Mannen ringte til føden for å høre hva det kunne være, og fikk beskjed om at fødsel mest sannsynlig var i gang. Det begynte ca 5 på morgen, jenta hennes ble født ca 16 på ettermiddag. Hun var førstegangsfødende.

 

Det betyr ikke at det er det som er på gang hos deg og, men du kan jo alltids ringe føden og høre for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Mossik: hehe, ja.... Jeg bruker å kødde med at jeg selv nok blir å kjøre til sykehuset 14 dager etter termin å kreve at dem starter fødselen..:o) Bare håper at jeg ikke må holde på slik hver natt over lang tid.. Så er det slitsomt å gå rundt å hangle pga kvalme..

 

Takk for svar fra dere begge!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Tror uansett jeg tar det med ro til i morgen, skal til jordmoren da, kan jo be henne å sjekke hvordan tilstanden er nedentil.. Har ikke hatt vondt imagen siden jeg våknet i morges, men er fortsatt kvalm. (ble litt mer optimistisk nå ja) Takk!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vist det er veldi varmt der du bur så kan det være varmen du reagerer på... eg har vært laus i magen i dag,og har hørt det er normalt vist du er veldig varm. eg har ingen symtomer på fødsel jallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...