Gå til innhold

Hva er maserier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer. Føler ingen forberedelser på denne kroppen min jeg:( Bar litt nedpress av og til, og menssmerter en gang i jubelåret, ellers INGENTING som tyder på at jeg skal greie å få ut barnet på aldri så lang tid. Hadde virkelig håpet at denne gangen skulle baby komme, om ikke før, så hvertfall ikke så lenge etter termindato, pga svangerskapet har vært så annerledes enn de to forrige. Men, neida.... Kommer sikkert til å gå kjempelenge over tiden og føde en kjempeunge i 4,5 kg klassen. Vil ikke det. Vil ha ut baby nå;,,,,(

 

Er så sliten og lei og deppa at jeg bare har lyst til å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva? mot slutten blir vi så deppa og nedstemte..og det tyder på at du ikke er så langt unna en fødsel.Ikke vær lei deg du..det er ikke lenge igjen uansett,bare tenk tilbake til da du hadde 20-30 uker igjen!!! Da hadde du lang vei å gå; ) Nei..nyt den siste tiden du..og ikke bekymre deg for vekten på barnet ditt,det vil uansett stagnere etter en stund.

 

God klem fra meg..jeg har laaaaaaaang tid igjen.Hele 30 dager til termin; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff føler det på akuratt samme måte! Er 9 dager over termin nå og har prøvd alt for å få denne ungen ut!!!! eneste jeg ikke har prøvd er rødvin og lakserolje.... det holder jeg meg unnna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...