Gå til innhold

Noen som har sett innbilte svakt posetive tester før?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet nettopp på IKM dagen med morgenurin, den var negativ, ikke svak posetivt en gang. Men hvis jeg vridde litt på testen i lyset foran vinduet kunne jeg se en antydning til en SVAK strek. Er jeg blitt gal nå eller?

 

Har ikke så mye gravid symptomer heller, bortsett fra at jeg har hatt mens murringer en stund. Kjenner at magen står litt mer ut på en måte på ene siden av navelen, men det er vel kanskje bare innbilling det også. Stikkingen i brystene kan jeg nok ikke regne med for de har vært der siden forrige mens var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har til og med demontert testene for å sjekke nærmere "rødme"

Så jeg tror nok ikke du er gal...hehe...vi er bare ivrige!

Prøv å teste igjen om et par dager. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil ikke gi deg falske forhåpninger, men hadde det slik sist gang jeg var gravid. Testet dagen før IKM, og etter MYE granskning syntes jeg det var en svak, svak strek. Men, den kunne bare ses i veldig godt lys, og jeg kunne ikke se farge på den. Grublet fælt ja:) Tok en ny test etter 3 dager, den var klart positiv:) Og nå er snuppa allerede 16 måneder....

Lykke til, håper det blir positivt på neste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å yes, kanskje kanskje det er håp da. Den er så svak at jeg først trodde jeg bare var trøtt, men det var noe der det var det ( når jeg holdt den på skeiva da, i dags lys haha ). Tenkte kanskje at det ikke gjalt. Men men tester på nytt om noen dager så vet jeg det sikkert. Takk for svar jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...