Gå til innhold

I natt var jeg sikker. Nå var det rier på gang...


idamortil2

Anbefalte innlegg

Har slitt med regelmessige maserier/falske rier i 10 dager nå. I går tok det seg opp og kom over flere timer og flere perioder. Det stoppa til slutt da jeg la meg. Våkna klokka 4 med skikkelig sterke kynnere og veldig smerter. var sikker på at nå var det rier iallefall. Lå å kjente litt på de før jeg stod opp. De fortsatte, men da jeg la meg igjen dabbet de av......

 

ååååååhhhhhh.... Så frustrerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ër terminen din rett rundt hjørnet da?

Jeg har ikke før 2. august,venter min 2.

Har du barn fra før og fikk du før tiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; )

 

Da har du termin på bursdagen min!

Jeg fikk også før termin med min første,fødte i uke 38.10 dager før termin.

Jeg håper også på å føde før termin denne gangen også men det er jo litt skummelt å håpe for mye..

Uansett..det er ikke harde kynnere du har?-Jeg har jo ikke så peiling da men kroppen øver seg vel på det som skal skje.Men nå skal ikke jeg si at du ikke har maserier heller da,for det har jeg aldri hatt selv.

 

Lykke til med småen; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skummelt, det er jo akkurat som å lese hvordan jeg hadde det i natt!! Bortsett fra at jeg hadde det sånn da jeg la meg...og de forsvant over natten. Var sur og skuffa da jeg våkna i mårest.

Lenge til termin eller? 2dager igjen her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Å så rart!!! Jeg hadde samme opplevelse i natt jeg også. Lå våken til to med masse kynnere og trodde at nå måtte det skje noe. Har termin til søndagen så det ville jo passet bra. Men våknet opp ni i dag uten baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser det er fler i samme båt ja:) Det er så skuffende når det stopper opp. Men dere er kanskje litt nærmere termin enn meg. jeg har 11 august, men forrigemann kom en mnd før.

 

Håper ting starter opp igjen snart eller bare gir seg helt jeg. I natt sov jeg 4 timer.... drall:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og foresten ja, det er ikke disse vanlige kynnerne.. De har jeg hatt siden uke 17 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...