Gå til innhold

Noen andre prøvere på 32 år?


Alba44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg er 32, blir 33 til høsten... håper på en liten spire i magen min snart, har ikm denne uken og håper håper håper på at dette blir vårt pp... har fra før ei nydelig keiserinne på 3,5 år.... du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skal ikke jeg svare, fordi jeg er bare 30....blir 31 i november!

Men føler at alle er så mye yngre enn meg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 33 år jeg da.Har tvillinggutter på 7 fra før,prøver på nr. 3 nå.Er inne i 4 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg, selv om jeg ikke er prøver akkurat pr dags dato.

Mistet forrige uke i MA (uke 10). Ble gravid på 1 pp da, og nå venter jeg vel i grunnen bare på mensen så jeg kan prøve igjen.

Føler for å vente til jeg kan ha en sikker dato + at legen anbefalte å vente en vanlig mens og så prøve neste EL pga slimhinnene.

Satser på å begynne prøving i begynnelsen på august da, kommer an på syklusen min. Blir det klaff på 1. pp igjen blir jeg veldig glad:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei & takk for mange svar!

 

ersåspent

Har ingen barn fra før jeg heller. Ble gravid i vinter, men mistet dessverre vår lille i MA i 10.uke i vår....Er nå i 2pp. Har du prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamensan, har aller første prøveperiode denne syklusen. Har prøvd meg på litt temping og slikt, og det er jo artig å bli kjent med kropp og syklus. Ingen barn fra før, da barneønsket kom litt sent i gang. Men nå er jeg klar :)

 

Fruktbar sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 33 år og har en gutt på 3 år fra før. Har ventet lenge på å bli "prøver" på nytt. Og nå er til og med TR forsinket (ikke gravid!), så jeg må vente enda lenger. Men, men. Hyggelig her inne i BiM mens jeg venter.

Vil få IKM i uke 31.

 

Når har dere IKM? Ser at emblamamma har i uke 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er andre som er like gamle som meg. Jeg blir 32 i desember og hører til på "sliter" sidene. Har prøvd på førstemann siden januar 05. Jeg for min del har begynt å bli litt stressa pga alderen min, men får håpe det klaffer snart. Skal på lap over sommeren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir snart 32! Og har ingen barn, men vil svært gjerne ha:) Hadde en SA i 7.uke forrige torsdag, så håper på bedre lykke neste gang (og at neste gang blir veldig snart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 34 neste uke - og er litt her og litt på "over 35 år og prøver", koselige skravlesider begge to - merker egentlig ikke så mye til aldersforskjell her - vi er alle frustrerte, spente, humoristiske, sure, nyskjerrige, oppgitte, usikre...... uansett alder, syns jeg - og det er godt å ha dere å dele tanker med :-)

Har forresten to barn på 6 og 4 år, og håper det kan b li en tredjemann snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg blir 31 i oktober !

Godt å se at det er mange på min alder her !!

Jeg har vært stressa pga alderen lenge, men har roet ned det siste halve året. Vi har prøvd på nr 2 i 14 måneder snart, men har opplevd 2 tidlige MA på denne perioden. Fikk første mens etter siste MA i går , og ble egentlig lettet over det. (Fordi den kom til riktig tid.) Håpet jo selfølgelig at det klaffet likevel, men forventet det ikke, så her kom TR. Så nå ser jeg fram til at hun går sin vei om senest 6 dager, så får vi prøve på nytt i campingvogna ;-) , drar på ferietur neste uke ;-) !!

Vi har en datter på 5 år fra før, hun er solstrålen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alba32

 

Så trist at du mistet. Kan ikke forestille meg hvordan det er.

 

Jeg hoppet over til 5 pp i går, så litt deppa i dag. Men i kveld drar jeg på ferie og håper det skal gjøre underverker for prøvinga. Tror det kan gjøre godt med en BIM pause ihvertfall man blir fort litt opphengt. Er det lenge til du har IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...