Gå til innhold

varierende liv i magen i uke 30?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er akkurat begynt på min 31. uke, og idag har det vært så stille i magen. Har nesten ikke kjent liv.Er det grunn til uro? Til nå har beibien vært utrolig aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er også i uke 30 å her er d veldi varierende.en dag kommer hun nesten ut mens andre dager vrir hun bare litt på seg..

er nok helt normalt.men sjekk viss du er uroli for nor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig varierende liv... ikke noe system i det hele tatt liksom... men jeg fikk beskjed at om jeg kjente liv hver dag så var nok alt i orden. Hvis jeg derimot ikke kjente liv en dag måtte jeg ringe

Er du bekymret så kan du jo ta kontakt med jordmor.. bare for en sjekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplevde jeg og for ett par uker siden. Bevegelsene ble anderledes, mye mindre og nesten ingen spark. Tror det er ganske normalt da det begynner å bli ganske så trangt til babyen.

 

Så lenge du kjenner bevegelse så er nok alt bra. Men det er klart er du usikker så er det beste å spørre noen som vet helt sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også opplevd dette var vel i min 31. uke og kjente lite liv en helg og ingenting på søndagen. Valgte da og snakke med føden som ba meg komm. Alt sto bra til men de mente det var riktig å komme til føden.

 

Jeg har nå merket at det er veldig rolig i helgene mens etter jobb så er det full fart.

 

da jeg var på kontroll i 32. uke så sa de at det fortsatt var god plass og muligheter for mye turning. så så veldig rolig skal det heller ikke være enda.

 

Det er som regel ingen ting å bekymre seg for,men ring heller om du er urolig for det er ikke godt det heller!

 

Lyke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :-) Men jeg kjenner liv hver dag så derfor er jeg ikke bekymret. Så på filmen "I mors mage" at fosteret sover 90% av tiden fra uke 28... Synes jeg kjenner veldig mye liv i forhold til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...