Gå til innhold

jeg har en klikkelyd i magen!


Klukkhøna

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det av og til kommet en kneppelyd innifra magen samtidig som småen tar et sprell. første gangen tenkte jeg oh god nå går sikkert vannet (har jo lest at mange hører en kneppelyd og så splasj) men neida. Andre som har opplevd dette???? Er i uke 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan være bekkenet.. vet om flere som knepper og da har jordmor sagt det har vært det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lyden har eg hørt me di to minste mine,eg sa d når eg var på sykehuset(måtte ha noe å snakke om mellom riene) di hadde jo aldri hørt om d,men lyden kom hver gang d var bevegelse på den lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Har hatt det en stund nå (er i uke 40). Det er helt tydelig at det er en lyd som kommer når babyen sparker eller beveger på seg. Det er ikke bekkenet hos meg, lyden flytter seg ettersom hvor babyen sparker. Spurte jordmora om det, hu bare lo. Sa at hun hadde hørt flere si det før, men hun visste ikke hva det kunne være. Er nok ikke noe farlig i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, velkommen i gjengen=) har d sånn jeg og.. vi har hatt en tråd om det her inne før,for litt siden, og da var d en som sa at jm og legen hennes hadde komt frem til d at d måtte være når babyen trykket på tykktarmen vår eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt det er flere som hører det:) Er siiiiikkert normalt da:) og det er definitivt ikke i bekkenet, det er midt i magen foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...