Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

hormonell og urettferdig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann var på fest i natt, (årlig greie) 60 mil unna der vi bor. Tok fly i går og kommer hjem i kveld. Det er jo forsåvidt greit. Men i og med at jeg har termin om 25 dager sa jeg at han måtte følge med på mobilen i tilfelle! Sendte 3 meldinger uten å få svar, og istad beit jeg i det sure eple og sendte en til: "Har du sånn fylleangst at du ikke kan svare på meldingene mine?" Da ringte han med en gang. Hadde ikke sett meldingene mine før i morges..... Litt seint å sjekke da kanskje?? Nesten så jeg fikk lyst til at fødselen skulle ha skjedd mens han var borte. STRAFF! Ja litt hormonell kanskje, men det må da gå an å vise litt interesse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var litt vel slappt av han! Jeg hadde blitt drit forbanna hadde jeg vært deg.. Hørest ut som noe min mann kunne funne på å gjort!

Bare gi han skikkelig dårlig samvittighet, så kanskje det ikke skjer en gang til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et eller annet med menn når det gjelder å forstå at fødselen kan skje når som helst! Jeg tror at i og med at de ikke går rundt med babyen i magen selv, skjønner de ikke helt at ting er annerledes når man venter et barn. Det er litt forskjellig for oss damer fordi vi kjenner liv inni magen og er mer "knyttet" til det kommende barnet. Hos mange menn kommer denne følelsen ikke før de ser den lille eller holdet den tror jeg. Det er i hvert fall denne forklaringen jeg har fått av min kjære når han sier at han har lyst til å gå ut på by`n. Men jeg har kranglet meg fram til at disse siste 3 ukene så holder han seg i nærheten av meg:-) Bruk taktikk og stå på dine krav, det har du rett til ;-) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...