Gå til innhold

MÅ slimproppen gå...


1....2.....3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, det må den ikke:) mange som ikke ser noe til den og av og til kommer den med fostervannet hvis og når det går..har ikke sett noe til min propp og jeg må da snart få lov å føde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slimpropp gikk imorges, og det var bare tilfeldig at jeg la merke til den:-) Kjente ingenting når den datt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme selv,men begge mine 2 første fødsler startet med menssmerter og slimproppen kom som mensen pleier med blodblsndet slim og løs mage....

 

10 dager overtid her-desperat snart....vonde kynnere osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar jenter!

Og så unner jeg både deg Gladbergenser og dere overtidsdamer som ikke har sett noe til slimproppen å føde snarest alikevell;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk isiss *fødeklar*5dager:-)

 

Jeg håper det skjer noe mer i løpet av kvelden, har fått lov til å gå i fødsel etter brann kampen i kveld...(som om jeg hadde tatt hensyn til det om jeg kunne velge....hehe....:-)

 

lykke til isiss *fødeklar*5dager, jeg håper det skjer noe for deg snart også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk i går og ennå mer i dag. Men, idag er det liksom mye som renner også.... Er usikker på om det er litt fostervann jeg lekker.... Usikker på om jeg skal ringe føden..... Huff, ikke greit dette når man ikke har gjort det før : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta på deg et bind, slik at du fanger opp litt av det som "renner", og ringe føden, hadde jeg gjort, de ber deg sikkert da ta med deg bindet og komme, for da kan de ha på ett eller annet middel de har der, blir det blått er det fostervann...(så slipper du å lure:-)

Krysser fingre for at det er fostervann jeg, da føder du jo snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk ikke før på sykehuset sist. Da hadde jeg fått ca 5 cm åpning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...