Gå til innhold

Tegningsblødning..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blødde litt i går, var litt sånn blandings med slim (ganske ekkelt..) og greier. Er bare i uke 35. Er det slik at tegningsblødning kommer rett i forkant av fødsel, eller kan den komme en god stund før? Hadde ikke hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt føden, dersom jeg var deg.(Hvis du ikke allerede har gjort det.) De sier jo amn skal ringe dersom det kommer blod....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser det er en stund siden du skrev innlegget; hvordan går det med deg? Jeg har også blødd litt nemlig, er like langt som deg. Har bare pratet med fastlegen og hun mente det kom pga presset mot underlivet. (at det var et blodkar eller noe...) Snakket du med føden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hadde tegningsblødning for snart 3 uker siden. Den kom samtidig med at jeg hadde sterke kynnere (sterkere enn vanlig). Jeg blødde sporblødning med litt slim i 5 dager. Fikk beskjed at fødsel kunne være nært forestående, men her sitter jeg ennå med stor mage... Hvis blødningen har gitt seg så er det sikkert ingen fare. Hvis du begynner å blø mere bør du kontakte føden (bare for å avkrefte at det kommer fra morkaka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...