Gå til innhold

Hvilken uke er jeg i nå? Termin 30.aug.


Leod

Anbefalte innlegg

Noen som er kjappe i hodet? Har ikke kalender for hånden. Akkurat snakket i tlf m venninne og hun var sjokkert over hvor lite engasjert jeg var i svangerskapet mitt siden jeg ikke en gang visste hvor langt på vei jeg var.. Hmm..jeg har liksom nedtellingen andre veien, jeg..vet veldig godt hvor lenge jeg har IGJEN =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 4 dager etter deg, og har akkurat begynt 32. uke, eller er 31+1, kommer an på hvordan du regner det :) Da er vel du 31+5, eller i slutten av din 32. uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..altså 30., 31. eller 32. da :) Så ikke at det stod noe om hvilken uke jeg er i på min side. Men det er ikke så viktig altså!! Takk for at dere gadd engasjere dere uansett. Får telle meg fram fra svangerskapsjournalen når den dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 2 dager før deg og var 32 fullgåtte uker i går - begynte på min 33. uke i dag =) Det vil vel si at du da er fullgåtte 32 uker til mandag og at du dermed er i uke 32 8 altså 31 fullgåtte uker og 4 dager).

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du ligger en dag før meg da, men dette står på "din side" for meg i dag.... du bytter vel uke på mandag tenker jeg, for jeg bytter tirsdag!

 

------------------------------------------------------------

 

I dag er det lørdag 1. juli.

Du går nå i 32. svangerskapsuke og har 61 dager (9 uker) til termin torsdag 31. august 2006.

 

Din svangerskapsuke: 32

Babyen er nå ca 38,5 cm lang og veier rundt 1400 gram. Det er vektøkningen som er det viktigste for babyen din nå. Lungene er ikke modne ennå, men vil være det om noen få uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kos at det er flere med termin rundt samme dag :) Håper dere er i fin form!! Takk for hjelp! Ha en fin dag, her skinner sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...