Gå til innhold

ENDELIG JULI !!!!!!!


Beth84g

Anbefalte innlegg

Nå er endelig fødemnd min her :)

Selv om jeg har termin i slutten av mnd, så er jeg og vesla rimelig klar.

Skal se hu kommer om ikke lenge :) *ønsketenkning*

 

Hvordan er det med dere andre Juli damene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja heldigvis er det vår tur,men er vi riktig uheldig så blir det augustbaby på oss.men vi får håpe at vi holder oss innenfor juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en veldig spesiell dag for oss også. Har termin i slutten av måneden, men jeg håper hun kommer om et par ukers tid, jeg.

 

Jeg har ikke en eneste kynner engang, har så og si aldri hatt det, med unntak i noe som kanskje kunne minne om det da jeg stresse som verst i Italia i uke 24-27.

 

Blir veldig spennende ihvertfall. Vi får slå et tettere følge nå, vi jenter som forhåpentligvis skal ilden denne måneden ;-)....

 

Lykke til og masse fødestøv til oss alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Ja endelig er vi i juli. Jeg har ikke termin før 31.juli, men likevel så er det så nærme nå. Bare 4 uker igjen.

Sliter dere med mye vonde kynnere? Jeg har vært plaget med kynnere lenge, men nå de siste dagene har de blitt vondere. Trodde nesten fødselen var i gang i går, men så stoppet det opp. Jeg fødte eldstemann 6 uker før termin, så denne gang ligger jeg jo godt ann....hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er juli her, men det er med litt skrekkblandet fryd jeg sitter her og venter på at snuppa skal bestemme seg for å komme ut... Er alt klart?? Hvordan starter det?? Mange spørsmål som surrer rundt i hodet til denne førstegangsfødende...

Samtidig begynner jeg å bli ganske lei den magen som "henger" der... Nå er planen å prøve noen kjerringråd fremover ihvertfall!!!

21 dager til ul-termin og 15 dager til mens-termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig juli, deilig er det. Nå nærmer det seg. Vet at det er max 19 dager til jeg har nurket mitt ute. For er ikke babyen kommet til 20.juli blir det planlagt ks den dagen. Å la dagen flyyyyy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også glad for å være i Juli. og greit å komme seg over 1. juli slik man får denne ekstra permisjonsuken.

Jeg hadde sterke kynnere i noen dager, jord mor trodde det var modnings rier. Men vært litt mer stille siste 24 timene. Men jordmor trudde jeg ville føde litt før termin. Så vi venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne måneden har jeg ventet på! Har hatt et flott svangerskap, men begynner å bli litt nysgjerrig på denne lille frøkna som ligger i magen min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne på en måte tenkt meg å født i juni, men siden det ikke lot seg gjøre er det helt greit i og med at mannnen får en ekstra uke permisjon nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det begynner å nærme seg...har termin 28 jeg og og skal føde på Bærum.. Håper det blir julibaby igjen og ikke augustbaby....begynner å bli rimelig klar for å "bli kvitt" magen... Men først skal vi feire bursdag for storesøstern som blir 2år 5 juli:-) Etter det er jeg klar of rå føde når som helst:-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

 

Hvar på kontroll i går. :) Har hatt så mye kynnere og stikking i livmormunnen at JM tok en sjekk. Livmorhalsen som er 5 cm lang, er nå bare 2,5 cm. men livmormunnen var lukket. Hodet var godt festet, JIPPI!, og det var det som hadde jobbet så livmorhalsen var blitt kortere. JM mente jeg overhode ikke kom til å gå til terminen, men jeg tror nå fortsatt lite på henne. Orker ikke gå å vente allerede nå, blir for slitsomt hvis jeg går over. Litt kjekt å vite at all den stikkingen betyr at livmorhalsen åpner seg, greit å vite hva vondene kommer fra, dette var jeg ikke klar over sist.

 

Lykke til jenter. er på ferie nå, så jeg kommer sjelden på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan dere si... Jeg skulle vært junidame men må bare innse at jeg blir julidame. Nå ser det ut som det blir fødsel det nærmeste døgnet så er overlykkelig....

vi har masse å glede oss til damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det andre gangen jeg blir lurt av denne overskriften.. Endelig JUL leser jeg og får vel assosiasjoner til julemarsipan..altså uimotståelig å ikke lese denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,nå er jeg også glad det er Juili. Har termin24 juli, men etter menstermin er det 21 juli. håper veldig på å føde føre det:)

Får prøve noen kjærringråd å se hva som skjer...!! lykke til alle sammen...mange her som får jente igrunnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...