Gå til innhold

Jeg har endelig fått rier!!


Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

Slimpropen gikk kl 10 i dag, og nå sitter jeg her med 10-15 min mellom hver ri. Dette er nesten uforståelig for meg. Nå skjer det snart!!! Ønsk meg lykke til da jenter:) Gruer meg jo litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kl er over tolv,så da er det vel på tide å forandre nicket sitt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE LYKKE TIL!!!!! håper du får en "grei" fødsel....kanskje du er blitt mamma når je våkner i mårra, for nå er det leggetid..

 

natta, og kos seg med det som skjer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en stund siden du la inn innlegget nå, men i tilfelle du ikke har født enda, så vil jeg iallefall ønske deg kjempe masse lykke til!!! =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter:) Jeg er ikke på sykehuset enda. Har gått med rier siden kl 19 i går kveld. Var helt nede i 6 min mellomrom i natt, men det roet seg og nå har jeg hatt 10 min mellom siden kl 3 i natt. Så jeg går da bare her å kjenner på smertene:(

Ikke mye gøy, men det må da skje noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss føde samtidig... vi blir å dra på sykehuset i løpet av kvelden forsetter det slikt ;)

 

Lykke til Randi Cecilie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å ta seg opp litt her. Og godt er det. Lei av å vente nå..Hun kommer i løpet av helga, det er det ingen tvil om, men hun kan godt komme NÅ !! Lykke til du også Nettemor:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også!!! Utrolig at jeg er så lysten på å ha vondt!

 

Jeg vil..jeg vil...

 

Husk å send restene av evnt. fødestøv til oss andre når du er ferdig! Jeg samler gjerne på rester...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...