Gå til innhold

kjerringråd for å få gang på fødselen????? (samme som skravlesiden)


termin i juli fikk jente 3.7

Anbefalte innlegg

jeg har termin 7.7 og er mildt sagt dritlei nå.....

Har hatt vonde tak i rygg og mage de siste 4 nettene, håper hver gang at det er noe på gang, men så våkner jeg neste morgen og vondtene er borte..... Har hatt sex hver dag den siste uka, så det hjelper iallefall ikke...... Pusset vinduer på onsdag, det hjalp heller ikke.....

 

Jordmor undersøkte meg for en uke siden, da hadde jeg 3-4cm åpning, men livmorhalsen var lang...

 

hva ellers kan jeg prøve???? Noen som har gode erfaringer med div kjerringråd for å sette i gang fødsel????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det beste er vel å vente, tror jeg. Er i allefall ikke noen vits i å stresse---

Noen snakker om modningsakupunktur, jeg har hørt at enkelte jordmødre kan det. Kanskje kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ditt tilfelle så er sex definitivt bra da! Var i samme situasjon som deg for ikke lenge siden.. og sex funket! Ha det morgen og kveld, og ligg med rumpa høyt etterpå. I tillegg er det lurt å spise kanel!! Masse kanel! Det funket for både meg og vennninden min, som havnet på føden samtidig, da vi prøvde det-. Må sies at det skal noen skjeer til da.. blandes med vann.. eller spis kanelboller og lørdagsgrøt m masse kanel på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...