Gå til innhold

Lammeskinnspose VS Voksipose ..


Gjest

Anbefalte innlegg

Har selv hatt Ullkorga sin voksipose til min datter på 2,3 år. Hun sitter ikke lenger i vogn, så denne har jeg solgt. Jeg var forøvrig svært fornøyd med denne, med unntak av at det var litt knotete med all den knytinga her og der, som jeg aldri forstod meg helt på! :o)

 

Til babyen i magen tenker jeg og kjøpe langhåret lammeskinnspose (aldri prøvd det før). Disse ser på fine ut og myke ut, og enkle og håndtere. Vurderer og kjøpe denne:

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/barneutstyr/newsdet28.htm

 

Hva er deres erfaring med lammeskinnsposer og voksiposer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med verken den ene eller den andre posen, men jeg har lest at lammeskinn bør være korthåret. Har noe med støvet som samler seg eller noe.

Her blir det forøvrig arvet lammeskinnspose og jeg synes det virker veldig greit. Ungen holder seg jo varm og den tar ikke så enormt med plass. Pluss at det er koselig med ting fra vi var små.

De holder jo evig, da. Vi får fra min manns bestevenn (82-mod), hans søster har brukt den, og hans to barn og den skal bare renses og sys i en knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for lammeskinn! Jeg har selv en langhåret pose som jeg er kjempe fornøyd med. Førstemann storkoste seg i den posen. Når han ble eldre ville han til og med ha den i stua når han skulle kose.

Jeg har ikke prøvd voksi, men jeg synes det virker så trøttende å måtte knytte posen hele tiden. Men som sagt jeg har ingen erfaringer med voksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nok jeg bli og gå for lammeskinn denne gangen. Er som du sier, trøttende med all denne knytinga på voksien :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke voksi denne gangen også. Syntes ikke det er noe slit som knyting. Er vel vant til det etter mange år i jobb i barnehage der nesten alle bruker disse posene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...