Gå til innhold

egentlig er jeg litt skuffet over samboeren min....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde bursdag for noen dager siden, og jeg har faktisk ikke fått noen ordentlig gave.... han sier han ikke har hatt tid til å kjøpe, og at det er min feil siden jeg ikke ønsker meg noe.... han har hatt sommerferie siden begynnelsen av juni, og jeg vet at han har hatt nok av tid..... også blir jeg ekstra lei meg når jeg hadde kjøpt en gave han ønsket seg som jeg hadde tenkt ut leeeeeenge+at jeg kjøpte sko til 1300 kr.... føler meg litt oversett, liksom.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg KJEMPE godt....

 

Hadde oxo blitt DRIIIT skuffa hadde det vert mej...

 

Kanskje du skulle prøve å hinte litt frem... KAn jo hende han "bare" har glemt det..!!

 

Lykke til :) Å GRATULERER med dagen på etterskudd...

 

---Sender deg en to-liter med sjokolade is, i forsinka bursdags å deppe gave :) :) Thihi!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokoladeis hadde vært kjempegodt, særlig siden sambo har stikki på fest.... igjen.... nei, han hadde ikke glemt dagen min.... for han har bursdag samme dag som meg..... og jeg synes egentlig bursdag er kjempegøy, og snakker om det hver dag mange uke i forveien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpasss ja..

 

Hadde det vert min sambo, hadde jeg tatt en skikkelig alvorsprat m han altså!! (Å faktisk så kunne det vert min sambo, han er verdens mest distreè gutt :) Hehe!!

 

Får håpe det snart dukker opp en KJEMPE bursdags presang, kan jo hende han har bestilt no, som tar litt tid ell no da :)

 

Håper i allefall det ordner seg ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde han sagt det.... han skulle ut og handle i dag, så jeg trodde jo at han hadde funnet på noe til meg, men neida, han kom hjem med to t-skjorter, til 800 kr.... jeg har aldri greid å bruke 400kr på en genser engang, og det er jo mindre stoff på en t-skjorte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kanskje reagert mer på at han stakk ut på fest jeg da....

 

Men til det med bursdag - er han som meg så betyr liksom ikke bursdag så mye... Jeg glemmer det hver gang jeg, både hans og min og alle sammen sin. Konsentrerer meg litt så jeg ikke glemmer ungene da. Og noen ganger får han gave og andre ganger får han ikke gave - og sånn er det andre vegen og. Han er muligens litt mer opptatt av bursdag enn meg, men heldigvis (for meg) ikke så altfor mye... Men nå legger heller ikke jeg skjul på hvordan jeg er, så han vet jo det godt, og hadde han vært fryktelig opptatt av det og blitt veldig skuffa og sånn så måtte jeg vel prøve å skjerpe meg litt....

 

Det var jo kanskje ikke noen trøst, men bare for å si at det er ikke sikkert han ikke bryr seg - kanskje han bare ikke bryr seg om bursdager.... Jeg er i alle fall veldig glad i mannen min selv om jeg ikke husker bursdagen hans.... Han er jo viktig for meg uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du er skuffet. Han burde ha funnet på noe eksta nå som du er gravid. Aromaterapi eller noe slikt.

 

Grattis med dagen som var.

 

Sender deg litt trøst og en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...