Gå til innhold

Da er jenten min kommet...(samme som julisiden)


julibaby2

Anbefalte innlegg

På storebrors bursdag kom lille Marita til verden. Da mamma tidlig om morgenen skulle begynne å lage til barneselskap, gikk vannet.

 

3 timer etter var veslo født.

Det var hardt og brutalt, men en utrolig opplevelse. Hadde virkelig kontakt med meg selv og styrte det hele fint frem.

 

Kun ett pynte sting. Og jenten krøp oppå mammas mage og sugde seg fast til brystet. Der har hun nesten vært siden. Sugeglad jente. Hun var 3790 tung og 50 cm. Deilig jente gyllen i huden og litt mørkt hår.

 

Fødte henne på Storken i bergen og all takk til de flotte, snille , søt jordmødrene/barnepleierne som jobber der.

 

Marita kom til verden 5 dager før termin, akkuratt som sin storebror.

 

Lykke til alle julimammaer, og nå junimammaer. De er en utrolig opplevelse, som er smertefull. Men det glemmer man heldigvis fort.

 

Legger inn bilder om litt.

julibaby2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse da :)

 

Artig at han kom akkurat på brorens bursdag :)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessa!!!

 

Det var jammen artig at hun kom akkurat på brorens bursdag. Det var jo litt spesielt. Og at det var akkurat 5 dager før termin begge gangene.

 

Jeg har termin 29 juli, men hvis hun kommer litt over tiden kan det bli på pappaens bursdag den 2 august!! Det hadde vœrt veldig morro, selv om jeg ønsker veldig å føde litt før termin isteden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille jenten! Hva sa storebror om bursdagpresangen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storebror ble 2 år nå. Og er en liten stolt storebror. Han sier at det er Isak,mamma og pappa sin baby.

Når vi kommer mer tilrette skal jeg fylle på i albumet. Så kan dere få se hvor stolt han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...