Gå til innhold

Noen flere som BIM-sidene og prøvinga har gått til hodet på?...


Maigutt07 + maijente10

Anbefalte innlegg

Jeg føler ihvertfall at det klikker for meg snart! Har lite å gjøre på jobben for tida, og da blir det til at jeg sitter mye inne på disse sidene. Blir virkelig avhengig altså, hadde aldri trodd jeg skulle bli det!!! Og skriver innlegg her har jeg begynt med og, jeg som er så gammeldags at jeg ikke chatter på msn og lignende engang... Jeg får faktisk lønn for å sitte her og lese på BIM, ganske "tragisk"... Det skulle sjefen visst...

 

Er jo bare i 3 pp, men jaggu føles det mye lenger! Er også litt desperat etter å bli gravid pga. drit kjedelig jobb, og føler at jeg ikke kan søke på andre jobber i tilfelle jeg blir kjempesyk og mye sykemeldt under graviditet. Ikke for at det er så mange aktuelle jobber å søke på heller da.. Så det hadde vært veldig fint og blitt gravid snart!!! Men jeg blir skremt av de her inne som har prøvd så lenge, stakkers dem! Jeg håper virkelig det klaffer snart for dere!! Men så blir jeg glad hver gang jeg ser et innlegg hvor noen som har prøvd i kort tid blir gravide! For da er det håp om at det går an også:)

 

Jaja, nå er det helg, og da skal jeg prøve å holde meg borte fra disse sidene.. Har jo pc hjemme også, men det er jo spådd fint vær så jeg får prøve å være litt ute i sola!

Ha en riktig god helg alle prøvere, håper mange med IKM i helga tester positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. det er jo så sosialt og underholdende å være her inne at jeg er litt redd for å bli avhengig, ja. Er også redd for å sitter her inne så mye at jeg får et unaturlig høyt fokus på at jeg prøver å bli gravid, og derfor ikke blir det. Er jo ikke unormalt å prøve i opptil ett år å bli gravid. Vanskelig balansegang dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...