Gå til innhold

Temping og el -igjen


Elise29

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny når det gjelder temping, men har jeg forstått det riktig at like før el så synker temperaturen? Jeg gikk fra 37.1 til 36.6 i går og hadde 36.6 i dag også. Er usikker på om det kan ha noe med at jeg var oppe på do før jeg målte i går og i dag lå jeg uten dyne fordi det var så varmt...

Var i tillegg veldig rar i magen i går, litt vanskelig å forklare, men jeg lurte på om det hadde noe med el å gjøre. Er på min 12. dag i dag.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også helt ny ang temping, så du får ta det jeg sier med en klype salt... Har også hørt at tempen kan gå ned rett før el, men at dette ikke gjelder alle. Du er kanskje en av de heldige da??

 

Ang at du hadde vært oppe før du målte i går, det skal vel påvirke tempen, men da tror jeg den skulle ha økt, ikke gått ned. Men er ikke sikker på det her!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sikker jeg heller.... I går trodde jeg at den var sunket så mye siden dagen før pga at jeg hadde vært oppe en tur, men hadde samme temp i dag, så da vet jeg ikke...

Får vel bare pule i vei og se om det skjer noe *ss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite hva som er hva ofte synes jeg siden vi er så forskjellige. Men nå har jeg tempet 2 perioder og ser et mønster hos meg, tempen min svinger veldig før den går ned ca 0.4, 2 dager før EL, så stiger den 0.2 dagen etter EL, og 0,2 dagen etter det. Så holder den seg ganske stabil. Er nå 10 dpo, så lenger enn det har jeg ikke fått sammenliknet.

Kan anbefale www.fertilityfriend.com her får man en grafisk oversikt og det er da lettere å se og samenlikne, den beregner også EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....ja da kan det jo hende at el er like rundt svingen... Får satse på det :) Jeg har fått et temperaturskjema hos legen, så det blir sikkert det samme som fertilityfriend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...