Gå til innhold

Jeg er ikke så god på dette her jeg, enda jeg er 2.gangsfødene.. :-/


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er som sagt i overskiften 2.gangsfødene, men lurer da på en liten ting fordet :-).

 

Var på kontroll hos legen i dag, og har 10 dager til termin. Hun sjekket magen min og sa at hodet ikke var festet men på god vei langt ned i bekkenet. Vet ikke jeg, men ble litt skuffa over og høre dette! Det vil vel bety at jeg er på langt nær noe fødsel, eller? Vil jo føde nååååå jeg da!! Men må kansje belage meg på og gå over tiden? siden hodet ikke er festet, men bare godt og langt nede i bekkenet. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet trenger ikke være festet for at fødselen skal starte. Min første ble født 10 dager før termin og han festet seg aldri. Andremann festet seg en mnd før fødselen (ca 20 dager før termin). Han ble født 11 dager over.

Så det har ikke nødvendigvis noe å si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Du kan ta det helt med ro. faktisk er det ganske normalt at hodet fester seg veldig sent på flergangsfødende. Ofte fester det seg ikke før man faktisk er i fødsel (tror ikke det trenger å feste seg heller alltid..)

Er jo et bra tegn at det er langt nede i bekkenet :o)

Cheer up, dette er normalt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahh.. det var godt og høre jenter! Begynte nesten og tro at jeg kom til og gå over termin denne gangen også! Men kasnej jeg slipper da (?).. vi får se ;o) ..

 

Thanks! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 11 dager til termin med nr.4. Hode har aldri festa seg før fødselen har vært i gang hos meg (ikke med nr.1 heller). Gikk 14 dager over med nr.1. Nr.2 kom på termin, så du trenger ikke gå over tida selvom hodet ikke er festa. Tredjemann fikk vi 6 dager på overtid, så jeg smører meg med tålmodighet denne gangen også. Tida går heldigvis fort når en har unger fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...