Gå til innhold

forskjellige symptomer med 1. mann og 2 mann???


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Ved mitt første svangersakp fikk jeg symptomer 14 dager før jeg skulle hatt mensen, nå er det 6 dager igjen til IKM og jeg kjenner ingenting!

 

Tror dere alt håp er ute for meg denne periode eller er det noen som har hatt symptomer med nr 1 og ingen med nr 2???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært gravid, men vet at det er mange som har to vidt forskjellige svangerskap! Både når det gjelder når man får symptomer, hvilke plager man har, når man kjenner spark første gang, og fødsel.... Så alt håp er slett ikke ute!!

 

 

Og hvis du fikk symptomer 14 dg før du skulle hatt mensen fikk du symptomer samtidig som egget ble befrukta da...??? Det hørtes drøyt tidlig ut må jeg si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at det var tidlig, men dagboken min sier faktisk det. Det var første måneden uten p-piller så jeg vet ikke hva som er skjedd. Symptomene var så ømme bryster at jeg ikke kunne tørke meg etter dysjen og jeg klarte ikke å ligge på magen. Vi planla ikke barn så det kan umulig være noe ønsketenkninger.

 

Men jeg har hørt om andre som har fått symptomer så tidlig, og det er derfor jeg er litt bekymra for denne måneden. Har ingen symptomer, ingen ting som jeg kan knytte opp mot en ønsket graviditet iallefall, og nå har jeg 6 dager igjen til IKM..-5 forresten for klokken er passert 2400.. (hi hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...