Gå til innhold

Babyen min er klar:-)


4.juli

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og han sa at nå var alt klappet og klart for fødsel. Babyen min ligger godt og dypt med hodet ned og bare venter på at noe skal skje. Hadde med meg jenta mi på fire år også. Det er å annbefale å ta med søsken på kontroll.. Hun syntes mamma var kjempeflink som stikka armen:-) det var kjempe stas. Har masse kynnere men det har jeg jo hatt hele svangerskapet. Tror det bare er lureri som vanelig. Deilig å vite at babyen ligger riktig vei denne gangen. Dattera mi lå i sete leie til 14 dager før termin. Da snudde hun seg gudskjelov. Er så spent på om noe skjer i natt. Håper det. Fikk vite at hjertelyden var på 146 i dag. I følge her inne blir det jente. Spennende. Er litt kvalm nå og har akkurat hvert på do. Har vondt i korsryggen men ikke noe mer. Med første mann gikk vannet.

Håper det egentlig nå også for det er jo ett gangske sikkert tegn. Huff hater å være så usikker.

Jeg må vente å se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Lykke til!

 

Merker man at babyen går lenger ned i bekkenet i forhold til plasseringa av livmoren? Merker man at den "synker"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg merket når den gjorde det, men jeg føler jo at den skal dette ut når som helst. Sitte med bena sammen kan jeg bare glemme, det er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Føler også at jenta mi skal dette ut når som helst, en ekkel følelse... Noen sier at det blir lettere å puste, men jeg må si at jeg ikke har merket noe til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lettere å puste nei. Det har ikke jeg lagt merke til heller. Føler meg som en hval når jeg går opp trappen til annen etage. he he.

Det er vel forskjellig fra person til person som med alt annet når det gjelder svangerskap tenker jeg. I kveld skal jeg gå ti ganger opp og ned trappen før jeg legger meg. Kanskje det hjelper. Koster ikke noe å prøve ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...