Gå til innhold

Bading???


elin25

Anbefalte innlegg

Jeg har alrede bade endel i sommer jeg. Blir jo varmere enn ellers. Mammaen til en venninne sa plutselig det var farlig! "Tull og tøys" sa jeg. Men så ble jeg plutselig litt usikker. Det er helt lov å bade i både ferskvann og saltvann ikke sant? Har jo ingen problemer med graviditeten. Er i uke 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En skal kunne bade så mye en lyster i både ferskvann og sjø, med mindre vannet har gått!

 

Men etter en har født, bør en vente minst 6 uker før en bader pga faren for infeksjon...... (Det er 6 kjipe uker, det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad og kos deg!

 

Svømming er dessuten en av de mest anbefalte aktiviteter for gravide. Viktig å holde seg i form :-)

 

Når vannet har gått derimot...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt enig her. min lege sa ved forrige svangerskap at jeg ikke skulle bade ute de tre fire siste ukene. så jeg bader ikke nå jeg.. men kanskje min lege som tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som mener du ikke skal bade hvis slimproppen er gått. (Og selvfølgelig ikke hvis vannet går) Nå er det jo endel som ikke merker at proppen går, derfor sier noen at du bør kutte bading de siste tre-fire ukene. Jeg har gått på gravidetrening i basseng, der er det jordmødre som trener oss. De sier alt er greit hvis ikke vannet har gått, så "alle" der bader til termin og over. Jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for rådene. Det var som jeg trodde. Bading er greit så lenge ikke vanet eller evt slimproppen har gått. Er jo "bare" i uke 30, så regner jeg med at den er intakt. Har hvertfall ikke sett noe til den. Og det er jo for tidlig uansett. Er det ikke det?

 

Skal bade og kose meg i helga. Hyttetur.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...