Gå til innhold

Ser ut til at jeg får en stor baby gitt!


Linn og Noah Alexander

Anbefalte innlegg

Var på ul nå (er i uke 34), og vekten på babyen ble estimert til ca. 2600 gram. Noen flere som har hatt så høye mål rundt omkring samme tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det hørtes så stort ut jeg. Var på ul her om dagen. Uke 36 nå og hun veier 4 kg. Hehehe. Skal ikke stole helt på de målene heller da. Trenger nok ikke bekymre deg i hvertfall. Stor unge betyr frisk unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst 18 % over kurven, men helt normalt i følge legen. Han sa alt fra -22% til + 22% var helt normalt og fint.

Var hun allerede 4 kg nå?? Det hørtes jo litt mye ut... Kan det være mulig at du er lenger på vei?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Jeg var til UL i uke 31 og da ble tulla mi estimert til ca 2200 gram!!! Fikk sjokk jeg, men det blir vel litt i samme lai som deg det vil jeg tro. Elias var 4100 gram da han kom 2 dager før tida, så jeg satser ikke på noe større enn det denne gangen *håpehåpe*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tor jeg er litt lenger på vei. Har ment det hele svangerskapet, men legen som tok ul ville ikke si no om det. Prata med de på føden i stad og da hu så målene mente hu at jeg kunne få når som helst... håper ikke hu drøyer så lenge. Føler meg rimlig klar nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+3 sa legen først 2800g...da utbrøt jeg "oiii, den var stor!"..sa da sa han at..nei kanskje litt mindre, tror vi sier 2600......

jeg for min del syntes det fremdeles var stor unge..skal på neste ul om 14 dager..blir spennende se målingene da.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk bare på at legene opererer med en feilmargin på + - 500 gram. Hos meg sa de at ungen ville være gjennomsnittlig ved fødsel (på UL 2 uker før terminen), men han var 4310 ved fødselen... Så på meg bommet de med 800 gram!!! Stoler ikke for fem øre på vektestimering på ultralyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår ble målt til 2200 g i uke 32+3. ca 6 % over snittet, men det kan jo like gjerne vær unøyaktige målinger. Blir fulgt ekstra opp pga svangerskapsdiabetes, men ser ikke ut til å babyen skal bli så ENORMT stor allikevel...heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...