Gå til innhold

Er det bare bygdetullinger her.....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjære anonym!!!!!!!!!!!

 

skaff deg ett liv, ikke tenk på hva andre gjør, konsentrer deg om hva DU gjør!!

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Jeg skjønner at det er mange som lar seg provosere av HI, men jeg hadde ikke brydd meg var jeg dere. Jeg er 32 år så jeg er jo ikke i målgruppen, og fra Oslo er jeg også. Jeg synes kanskje dere overreagerer litt, kan ta feil, men tror innlegget bare er litt feil skrevet......

Jeg må si at jeg også reagerte litt når jeg så alle de unge prøverne, og tenkte mitt. Men jeg vet jo ikke om HI virkelig mener det stygt eller ikke, noen ordlegger seg bare litt klønete...

Bygdetullinger er ikke et pent ord, men sånn er det jo ofte, at man ser ned på det man ikke forstår.....

Statestikk viser nok at by og land ikke alltid går hand i hand.....men vi kan vel være venner forde?

 

Lykke til, til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars "Anonym" - sitter i 2- romsleiligheten sin i Oslo til 2,5 mill. uten balkong og misunner de på bygda som har hus med 4 soverom og stor hage som de kan tilby barnet sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Anonym som har skrevet dette Innlegget.

 

Hva FAEN får deg til å tro du kan si noe sånt?

 

Vi som har lyst på barn når vi er unge skal gjøre som vi vil uten at noen Forbanna kjerringer som deg skal blande seg inn i det vi gjør!!!!

 

Liker du det ikke så HOLD KJEFT!!!!!

 

Jeg prøver å bli gravid igjen nå med nr.2 Har en sønn på 2 og jeg er 23 og min sambo er 21,så det er ikke bare unge jenter med eldre menn som ønsker seg familie.

 

Jeg vet det er VELDIG mange som er enig i det jeg mener!!!!

 

Ta den du ditt Hespetre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...