Gå til innhold

Er det bare bygdetullinger her.....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange her som prøver å bli gravide i en alder av under 25 år, og det med menn som er 10 - 15 år eldre enn dere.

Hvorfor MÅÅÅÅ dere ha barn allerede nå, er det ikke greit å ha litt ungdomstid først?

Vet at alder ikke betyr så utrolig mye, men alikevel....

Har dere ikke noen gutter på deres egen alder å tulle litt med?

Hørt at alderen på førstegangsfødene varierer veldig fra sted til sted, i Oslo er det ikke mange mødere under 25, kanskje ikke så mange under 29....

 

Bare lurer om dette er en ny trend eller om det bare er "bygdetullinger" her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UNNSKYLD MEG!!!! hvordan i all verden kan du kommer her å si at vi er bygdatullinger bare fordi vi ikke vil være litt oppi åra for å få baby!?!?!? Bare for å ha det sagt,jeg vil ikke ha baby fordi noen tror det er en trend.Jeg vil ha baby for jeg er klar for å ta meg av et lite menneske! Fordi jeg vil vie livet mitt til noen andre,til en baby og min samboer og meg selv.

 

Og hvorfor i all verden skal jeg "tulle" med noen på min alder,bare fordi DU synes at våre kjære er litt gamle?! Slik har det stort sett alltid vært.Alle jeg kjenner (foreldre,svigerforeldre,besteforeldre,vennepar) er mor yngre enn far,gjerne 7-10 yngre.

 

Og foresten,er det nøye for din del om jeg vil ha barn som 20 åring,eller 30 åring?..for min del kan du bare holde slike komentarer for deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slags tåpelige innlegg kan man vel spare seg for?

Hvor gamle folk er da de ønsker seg barn bør vel bli opp til hver enkelt..

Og å si at folk på bygda er noen tullinger mot de se bom er by folk er bare bull...huff..så usaklige folk er....

Nei hvorfor skal man vente til man ikke er fruktbar lengere med å få barn...

25 år er ikke barn spør du meg...

min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr du ikke signer med navn. Jeg kommer fra bygda ja, å er nå gravid. Lyst til å vite hvor gammel jeg er??? vi er begge 20 år. Å viss vis skulle følt rådet dittt så hadde jeg aldri blitt gravid. dette kan være første å siste gang jeg er det, det er noe galt med hormonene mine. At jeg ble gravid etter nesten 2 års prøving er ett mirakel. Å vil du vite en ting til, jeg er gidt. jeg må være en skikkelig tulling.

 

Jeg er så glad jeg er gravid å at vi nå endelig venter ett barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg tinyangel....Føler den som har skrevet dette innlegge ikke har mye å bry hjernen sin med...

Bygdetullinger??Hva i alle dager har det med saken å gjøre....???Kjære anonym,klarer du ikke stille et spørsmål her inne,uten å måtte ty til anonym knappen..Så har du et ganske stort problem...

 

STAKKARS DEG.... Få deg et liv,å slutt å plag endre med dine tåplige spørsmål......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enig med deg,siste anonym. Vi får bare smile å tenke at det er synd noen tenker slik. Vi vet best selv når vi er klare,ingen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du din....

 

min mor er 44 og far 59, selv er jeg 24 og min sambo 26...

er så glad for at jeg har en mor som kan være venninne og mor imange år til.. og jeg er så takknemlig for all kunnskap og erfaring min far har.

kunne aaaaaaaaldri vært bedre.

 

og du har INGENTING med hvordan valg andre tar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter både tinyangel og Tryne_GRAVID (gratulere så mye forresten!!)

Kommer fra bygda selv og er "bare" 20 år, men jeg vil slettes ikke ha barn bare for at de ser søte ut liksom. Vi er selvsagt innstilt på at det kommer til å bli en utfordring og tøft til tider, men det er det jo for alle uansett alder og situasjon. Vi har tar den beslutningen på grunn av at vi har vært sammen snart i 4 år, er samboere og forlovet, har fagbrev og jobb, bil og leilighet. Føler oss moden nok begge to til ta imot en ny verdensborger.

 

Kan godt si at jeg er en liten tulling, men ikke på grunn av at jeg vil ha barn i ung alder c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,litt morsomt egentlig at noen må bruke anonym knappen for å tørre å si sin mening,uansett hva den er. Synes den er grei når man skal gi litt for privat info,eller noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men å komme busende sånn, med anonym sign. er helt uakseptabelt spør du meg...

folk gjør det vel mest for å irritere. det klarte han/hun med meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og venter NR2 i mars! Som Tryne skrev over meg.. Noen sliter mer enn andre! Jeg har brukt to år på dette forumet, ja over to år og. Dette er fjerde gang jeg er gravid på de årene. Jeg må bruke piller og gele i skjeden for å kanskje beholde denne gangen. Hva om jeg hadde venta til jeg var 30??? Og da ville det mest sannsynlig bli enda verre for meg å bli gravid igjen..

 

Kom ikke her og snakk om noe du ikke har greie på. La folk selv bestemme når de er klare for et barn. Noen er modne når de er 20.. andre når de er 32. Begge deler er normalt!

 

Skjønner ikke vitsen med slike innlegg. Har du det så jævlig i ditt eget liv at du må lage dritt for andre også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI har tydeligvis ikke ett særlig innholdsrikt liv selv, ettersom hun/han må "plage" oss....

 

Har selv lagt merke til at det er mange jenter her rundt 20, men det er kanskje fordi de som er litt eldre har mer erfaring eller venninner med barn som de kan søke råd hos, mens de som blir gravid såpass unge har ikke det. Har vel ingenting med bosted å gjøre?!?

 

Og aldersforskjell? Vel, kanskje det også er noe av grunnen til at det er mange unge her inne, de jentene på 20 +/- med jevngamle kjærester er kanskje ikke i en "bli gravid"-situasjon, fordi mange gutter i den alderen ikke er klare for det... Mens de jentene på 20 +/- som er her inne er ofte mer moden enn andre jevngamle, og dermed får seg kjærester som er på deres nivå.

 

Ikke vet jeg, er urgammel selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemer det Tinyangel...Greit å være anonym hvis man har et spørsmål man kanskje er litt flau over.Skjønner di som gjør det,veldig godt!!

Men når det kommer til slike ting som denne HELT sikkert hjernedøde personen her skriver,å IKKE tør å bruke sitt eget nick,så tørr personen heller ikke stå før det heller....Så,har man et spørsmål,så kan man da være så voksen å stå for det også...Eller i beste fall..Hute seg inn på krangle siden å blåse ifra seg litt før man kommer hit!!

 

Ingen skal få lage kvalme her inne assa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt klart,synes godt det kunne vært utelatt.Men,det beste er vell å la dem komentere slik dem vil, for vi vet selv hvorfor vi gjør ting som vi gjør dem,å når vi er gamle nok til å gjøre dem. men må vell si meg enig med deg sicada,ble en smule irritert jeg også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen kjennte jeg at jeg ble veldig irritert, dette fordi at dette er et vondt tema for meg. Vi har hatt ett sant HELVETE de siste årene. Hormonene blir berre verre. Jeg er utrolig glad i barn, å tanken på at vi kanskje aldri skulle få dette var ikke noe godt å vite.

 

Men når jeg får tenkt meg om synst jeg egentlig berre synd på anonym. personen sjønner tydeligvis ikke at det er forskjellige livssituasjoner. Noen er ikke klar for det før de er 30 år, andre mye tidligere, sånn er det berre.

 

Alle i min familie har vert tidlige. Moren min er ikke mer enn 38 år og farmen min 39. Sånn går det hele veien opp over. jeg er den som har blitt gravid sist av alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt innlegg sukkerklumpen. Det er akkurat slik det er (for meg iallefall.) Jeg var sammen med en på min alder,men fy det var som å være på en fjortisfest..Men så fant jeg han,åtter år gammlere enn meg,å helt perfekt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en ide å ikke svare på disse useriøse innleggene.......

Da forsvinner de fra denne siden etterhvert. Nå oppnår anonym bare det hun vil, at vi blir irriterte og forbannet.

La oss ikke bruke energi på dette.

 

Vi har det jo så fint her inne ellers......=)

Ha en fortsatt GOD dag jenter. Lykke til med prøving og testing=)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha..morsomt innlegg

viser vel bare at by-klysene (som vi bygdetullinger kaller dere) ikke har mye å bry hodet sitt med om dagen...;) alt gjort unna kafèbesøket hvor 'du' viste frem den nye gucci-veska??

jeg er bygdetulling på 30 år og nettopp begynt prøving. kjæresten er et å yngre!!

alle mine venninner er rundt 30 og har kjærester/menn som er like gamle..og utdannelse har vi og!

så nei, det er ikke noen trend

like lite som at det bare er 'gamle desperate kjerringer' i oslo som blir mødre..

noen som sa stein i glasshus??

 

måtte bare..ikke vondt ment altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei venninne i oslo på 24. masse utdanning og skikkelig jobb har hun også... men tenk hun har barn i magen...

 

SÅ D SÅ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti og lest igjenomm innleggen her...er veldig enig i dere alle(uten om anonyme`ne da..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...