Gå til innhold

Trur jeg nøys ut slimproppen?! -Spørsmål.. (litt æsj)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå nettopp nøys jeg kraftig, så kjente jeg at det ble litt vått.. Tenkte bare å nei.. Har hatt litt tendens til lekkasje på de værste nysene, når jeg er tissetrengt.. Men når jeg kom på do var d bare masse slim.. Blandet med litt (gammelt) blod.. Vet ikke om det var proppen, for det var bare endel slim, ikke noe superkompakte greier..

 

Det jeg lurer på er om den proppen kan ha vært der, for jeg hadde i går 1-2 cm åpning, å meget modent..

 

Jordmora strippa i går, så jeg har blødd litt siden da.. Er ikke proppen allerede borte når man har åpning? Sist gang så jeg aldri noe til den proppen i det hele tatt.. Er forresten noen dager på overtid nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter denne, mens jeg lurer på om det er noen som vet om slimproppen enda kunne vært der, når åpninga var på 1-2cm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok det var slimproppen ja.. Har kommet litt mer i løpet av dagen..

 

Men hva er deres erfaringer på hvor lang tid det tar før resten starter..?

Det står jo at det kan ta opp til en mnd, men jeg har inntrykk av at hos de fleste skjer det ikke så lenge etterpå..?!

 

Har ca en uke før jeg blir satt i gang, om det ikke starter..

JM sa i går i allefall at alt var klart å modent.. Manglet bare riene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi.

Høres ut som slimproppen ja. Min gikk på mandag og jeg var da super-optimist med tanke på å komme videre(!), men ingen tegn til fødsel enda..

 

Typen sa faktisk: Ser den proppen ut som et kamskjell liksom? Da lo jeg godt, for nei, det er jo bare litt/endel seigt slim, gjerne med litt blod i. Mitt kom på do når jeg tørka meg, så det var helt rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker at jeg ble strippet, og dagen etter og dagen etter det kom det masse slim med blod i .... tredje dagen gikk vannet og neste morgen kom vesle jenten...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...