Gå til innhold

Pergo og ingen bivirkninger


Elise29

Anbefalte innlegg

Jeg er nettopp ferdig med første pergo-kuren min. Gått på dobbel kur (100 mg), men har ikke hatt andre bivirkninger enn litt hodepine de to første dagene. Nå er jeg redd at det kanskje ikke har funket på meg??

Er det noen her som heller ikke har hatt bivirkninger og som har lykkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen hodepine, kvalme osv.. Jeg ble utrolig hormonella da.. men det kom litt senere i syklusen.. Jeg valgte å ikke ta mer pergo etter den pp.. enkel kur forresten..

 

Kuren tok jeg sent i mars.. Jeg fikk el på dag 17.. noen sier at pergo henger i kroppen en stund.. jeg vet ikke om det er pergo eller ikke.. men gravid er jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kjekt!! Gratulerer :)) Jeg har også hørt at pergoen henger litt igjen i kroppen, så jeg skal ta pause en mnd dersom det ikke klaffer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min 3pergo kur jeg.Får bivirkningene litt uti syklusen,da får jeg hetekopper og blir veldig trøtt og sover dårlig om natten.Har ikke blitt gravid enda men håper jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente kun hetetoktene under selve kuren, men i dag er jeg på dag 17 og har hatt følgende bivirkninger så langt: vondt i hodet, sover dårlig, trøtt, kvalm, vondt i magen/livmora og ømme pupper. Stort sett alt dette har kommet de siste dagene, så bivirkningene kommer nok først etter en stund..... De sier at pergoen holder i kroppen i 2 mnd og det er derfor man kan ta pausemnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...