Gå til innhold

EL


fru grim

Anbefalte innlegg

Jeg var hos gyn for 14 dager siden og fikk påvist et egg, som i følge gynekolog, kom til å løsne om et par dager. Nå skal det vel egentlig nærme seg tiden for IKM da, men ingen TR enda, heldigvis :o) Har hatt blod på papiret noen ganger når jeg har vært på do, det begynte om søndagen og pågår enda. I truseinnlegget kommer det kun brunlig utflod. Har egentlig begynt å lure på om jeg kan være gravid, men har testet negativt flere ganger (forrige gang jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 1 uke etter IKM heller, så tar det men en klype salt, klarer bare ikke å la være å teste). Har aldri opplevd noe lignende...

 

Det kunne vel ikke være EL som var nå? Leste et sted at man kan ha småblødninger når man har EL også, men det er vel litt drøyt å ha EL 14 dager etter at egget ble påvist også??? Noen som vet??? Blir snart smårar av å tenke på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som spotting, dvs. begynnelsen av mensen. Jeg har alltid noen dager med små-blødninger og brun utflod før mens, har aldri vært gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...