Gå til innhold

jævla dritt klinikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde bestilt meg 3d ultralyd i dag på majorstuaklinikken. har bursdag i dag, og dette var en liten bursdagsgave til meg selv (og sambo som også har bursdag).... men tror du ikke de ringte meg en halvtime før timen og sa at legen var syk da? og jeg kunne få ny time om tre uker.... men da er det jo for sent...... og sambo ble skikkelig sur, og ringte til disse andre klinikkene, men det er jo ingen som har time i dag.... sambo forklarte situasjonen til de på nøtterøy, og de snille snille menneskene der ordnet sånn at jeg fikk en time der i ettermiddag. sånn innimellom alle de andre, for det var jo egentlig fullt..... så nå er jeg skikkelig lei meg, men kjempe glad for at det ordner seg alike vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen. Synd at det ikke ble 3d ul som planlagt på majorstuaklinikken, men håper du får utbytte av den andre.

Håper du får en fin dag til tross for en dårlig start.

Stor bursdagsklem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

 

Jeg kan godt forstå fortvilelsen i den situasjonen! Vi var på 3D på Nøtterøy, og der er de kjempeflinke... om det er noen trøst. Lykke til da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier ja... Men man kan ikke gjøre noe med det når legen er syk, har dessverre måttet ringe opp endel pasienter på jobben selv når arbeidsgiveren min plutselig har blitt syk. Kjipt, men man kan ikke bli sur på DEM for det... Fint at det ordnet seg for deg likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje hell i uhellet, jeg var på 3D på Majorstuaklinikken i forrige uke, ble kjempe skuffet. Legen hadde så hastverk at jeg ble helt stresset, bildene var dårlige og det føltes ikke som det var verdt 1500 kroner når vi gikk ut igjen etter 20 min. Har hørt flere andre reagere på den klinikken også, men hørt mye bra om den på Nøtterøy!!

 

Håper du får en fin opplevelse der!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de er kjempeflinke på nøtterøy. Har vært der 2 ganger og blitt kjempefornøyd :o) Prisen har nå gått opp til 750,- men er verdt hver eneste krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vi hjemme igjen, og dagen ble kjempefin, enda den ikke ble som planlagt! (vet jo at legen ikke kunne noe for at han ble syk, og jeg synes kjempesynd å hun kontordamen som måtte ringe rundt til mange gravide som har gledet seg til dette lenge....) snille snille mannen på nøtterøy tok seg god tid, enda han egentlig var ferdig på jobb, og forklarte alt vi så. var vel der ca 45 min tilsammen. så den lille, nydelige prinsessa vår, og legen sa hele tiden at dette var en kjempepen og velkapt baby, og at vi hadde gjort en god jobb.... tenk om alle mennesker hadde vært like snille som han!!!! og det første han sa da vi kom dit, var faktisk "gratulerer med dagen!" kanskje det var bra da, at denne legen på majorstua var syk.... hvis folk ikke ble fornøde der, og til den prisen.... men jeg synes synd på alle de fra andre steder i noege, som hadde kjørt hit med fly eller buss, som bare måtte snu og reise hjem.... nei, nøtterøy var en kjempe opplevelse, og selvom dagen ble litt stressende, er jeg glad det ble sånn!

 

 

tusen takk for alle bursdagshilsner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå ble jeg virkelig skremt. Har time på majorstuaklinikken på mandag vi! Mistet litt lysten til det nå..... Tror du det går an å nekte å ha den legen? Vi gjør jo egentlig dette litt sent også...kanskje han begynner å kjefte på oss for det... Huff nå gruer jeg meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du kan nekte å ha han legen, tror det enten er bare han eller han og en til som utfører 3d.... men jeg har hørt om mange som har hatt en kjempeopplevelse også! skal krysse fingrene for at du treffer han på en god dag!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, det er bare han ene legen der som gjør det, jeg hadde virkelig avlyst var jeg deg. Jeg har vært på vanlig ultralyd hos den andre legen der, han er kjempe snill og dyktig, men det er bare han ene som gjør 3D... Det var virkelig ikke verdt pengen, men det er jo noen som blir fornøyde der også da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...