Gå til innhold

Hvorfor?????????+++


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at noen par strever i flere mnd i blandt år for å bli gravide? Har ikke prøvd lenge,men er livredd for at det skal ta laaaang tid.. på en måte så hadde jeg fortjent det ettersom jeg valgt abort for ikke så lenge siden,men hovedgrunnen til jeg gjorde det var for de det var sjans for at bebi kunne være syk pga noen medisiner jeg da måtte ta.. uansett så angrer jeg.. På en måte så har jeg håp siden jeg vet at vi kan bli gravide .. Er det mange her som har opplevd å blitt/vært gravide med den samme mannen som de nå prøver hardt med? Eller er det flest her inne som ikke har klart å blitt gravide i det hele tatt? Håper på noen svar:)

 

streber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei,

 

Dere blir nok gravide igjen snart, skal du se :) Det er veldig vanlig at man må prøve noen måneder kanskje ett år før det klaffer.

Jeg og min mann strevde en del før vi endelig fikk vår nydelige sønn som nå er snart 3 år. Vi forsøker nå å bli gravid med nr. 2 og har prøvd nå i 8 måneder.

Selv om det tar sin tid, prøver jeg å tenke at vi blir gravide til slutt. Men tar det 1 år, kontakter jeg og min mann lege for sikkerhet skyld. Har jo opplevd at noen av mine venner må ha medisinsk hjelp for å bli gravide.

 

Ønsker deg lykke til :) Kanskje det klaffer for dere i disse sommerdager. Det er jo mange som blir gravide i sommermånedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...