Gå til innhold

Få her med IKM uke 27???


Gjest

Anbefalte innlegg

Var så få på lista på andre siden her...

Er det noen der ute som venter neste uke, akkurat som meg??!

 

Tiden går veEeEeldig tregt akkurat nå - evigheter til fredag 7. juli...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg veeenter også neste uke! På mandag 3. jeg da, det virker uendelig lenge til, og til fredagen er det jo mye lenger... Er bare første pp for oss, håper tiden evt vil gå fortere de neste pp'ene. Ellers tror jeg ikke jeg får gjort så mye annet enn å gå rundt i en "bli-gravid-boble". Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har IKM onsdag 5. juli. Ingen store forhåpninger. Sliter med lavt stoffskifte og har sannsynligvis ingen eller sjelden eggløsning. Skal til gynekolog i august. Gleder meg til det. Så nå har vi sex og koser oss og jeg tenker ikke så mye på det. En lettelse å endelig skulle få sjekket det. Prøvd i ett år nå.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm mandag 3. juli. Bare 6 laaange dager til!!! Dette er første pp etter SA. Har egentlig ikke verdens største forhåpninger, men håper så inderlig at testen lyser positivt mot meg. (Har ikke helt bestemt meg om jeg skal teste med cb digital eller vanlig først enda. Har begge typene liggende brennende oppi skapet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har IKM mandag 3 juli, venter og veeeeeenter. Tester dere på IKM dagen eller? Jeg tror jeg tar en av billig stripsene på lørdag eller søndag også en cb på mandagen kanskje. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også IKM til uka, tirsdag, onsdag eller torsdag. Her ventes det og letes etter symtomer, men finner ingen. Kanskje det er litt tidlig for symtomer?

Uansett, lykke til alle sammen. Satser på at vi følger opp babyboomen som har vært her de siste ukene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har IKM 3. juli også :-)

Tida går sakte ja. Håper på INGEN symptomer de kommende dagene, for det har jeg funnet ut bare betyr en ting = TR...

 

.. og i skrivende stund synes jeg å kjenne litt murring bak i korsryggen og litt uro i magen.. Æsj.. håper det bare er fordi jeg tenkte hardt på det!

 

Tror ikke jeg tester før noen dager etter..kanskje.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper på her.

Her ikm lørdag den 8 juli å krysser fingrenr å ber til gud at de har klaffa denne gangen :-)))))))))

Vi e i vår 8 pp.

 

Håper de gar greit denne gang...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå merker jeg at jeg er kvalm,blir værre og værre.......håpe det er ett symptom....(var det med nr en også)....

 

får for all del ikke håpe det er spysjuka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei har ikm mellom 6-9 juli,ble litt kluss med EL til meg denne måneden tror jeg hm-hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt jeg, for nå hadde vi ramla ned på side 2. Tror vi er få denne uken alatså! Fortsatt ingen symtomer her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har IKM 8.juli...'

også reiser jeg på ferie redag 7.juli... 2 ting å glede seg til.. men tida går såååååååå saaaaaaakte at jeg dør snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke bare meg nei! Er i 2. pp nå, og har mistanke om at det også blir en 3. med tanke på at jeg tror vi har bomma litt på EL.. menmne - moralen er: Ikke slutt med sex selv om man tror sjansen er over for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Som jeg har skrevet lenger opp her så har jeg IKM 8.juli,men kan nesten ikke vente med å teste!!!

 

Jeg har en del symtomer her nå også som f.eks: murringer,mensensmerter,vondt i korsryggen og øm i kroppen.

 

Jeg håper det er et godt tegn!!!?

Noen andre som har hatt det før IKM og var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...