Gå til innhold

hvordan fortelle typen,mann,sambo osv?


Gjest

Anbefalte innlegg

har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle det til mann,sambo, osv når du er blitt gravid?

med førstemann dekte jeg på til en ekstra ved bordet,men dyp skål,smekke og flaske

 

denna gangen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

jkanskje det samme en gang til.

eller kanskje jeg kjøper en blomst med ett kort...

eller "tilfeldigvis" glemmer testen på badet,så han ser det når han kommer hjem...

(hvis jeg greier å holde meg da,mulig jeg MÅ ringe med engang jeg finner det ut)

 

 

hva med dere? trenger noen forslag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nå er gubben i utlandet helt fram til etter ikm så han får vel en hysterisk telefon tenker jeg (om det nå klaffer nå da...) Hvis han hadde vært hjemme hadde jeg nok satt sløyfe på testen og lagt den på badet så den ikke var mulig å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å teste sammen med han... Så får han være med på hele spenningen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det vel på den litt brutale måten.

Stakk testen i baklomma hans mens vi var på Ikea!! Men det var veeeeldig morsomt å se reaksjonen hans etterpå da, gikk i ring ei stund, lettere forvirra. Hihihi..

 

Kanskje ikke så snilt, men vi lo begge to da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var stillig gjort!!!! åssen kom du på det? hehe

lurer på åssen typen min hadde reagert da!! sikkert blitt skikkelig forvirra og sett ut som et spørsmålstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker på hvordan jeg vil gjør det for å formidle budskapet til samboern enda, men til de vordende besteforeldrene har jeg tenkt på at følgende kunne vært litt arti:

 

Har tatt bilde av den positive testen, lagt det inn på data, skrevet det ut for så å sende det i posten til dem med en hilsen fra oss.

 

Hørtes dette dumt ut eller litt arti??

 

Så var det samboen ja..hmm..*tenke, tenke*

Ta bilde av testen på mobilen og sende det på mms mens vi sitter å ser på tv kanskje..vært arti å sett uttrykket hans da du..(kan nå tenke litt mer på det der for det har nå ikke klaffet enda så..hehe..)

 

Arti at du laget en sånn tråd dumlefomle..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel egentlig fordi jeg var litt irritert for at han aldri brukte å spørre om noe når det nærma seg ikm.

I tillegg så visste jeg at vi skulle på ikea den ettermiddagen, dermed var planen klar... he he

 

Jeg måtte ta testen fra han da, for han viftet noe fælt med den. Ble litt redd for kjentfolk, så råder deg ikke til å gjøre det på det lokale samvirkelaget eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut det da! da blir de nok skikkelig gla kan jeg tenke meg,ikke hver dag de får ett sånt brev..hehe

bra det med å sende mms til samboeren også! gøy å se reaksjonene dems..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så sjelden folk får vanlige brev å nå til dags da, så de begynner nok sikkert å lure litt..hehe..

 

Det skal jeg jammen meg gjøre ja...gleder meg sinnsykt til den dagen jeg kan gjøre det..håper den kommer om ikke så altfor lenge c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tar nok testen sammen med sambo, han vil være med på alt og da er jo saken enkel.Gleder meg noe sinnsykt til den dagen vi kan fortelle det til besteforeldre og oldeforeldre, da de har mast om tilskudd til familien lenge. Til bestefar skal vi bestille kake hvor det står "Hei Bestefar!" på og da er jeg dønn sikker på at ikke et øye er tørt, han blir jo så fort rørt og til bestemor skal det være en pakke med "verdens beste bestemor" ting, hmm... tror uansett en slik nyhet blir godt mottatt uansett hvordan den formidles, men litt moro må jo vi få det også!!!

 

Så tvi-tvi for oss alle jenter!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akurat pokerfjes, så jeg avslørte meg selv lenge før jeg egentlig hadde tenkt. Hadde lyst til å være kul og vente med å si det til han: kanskje be han med ut på middag og dra opp den positive testen el.l. Men jeg bobla over to minutter etter at jeg hadde vært på do. var nok i så pass sjokktilstand selv at jeg bare måtte si det med en gang. Neste gang skal jeg beholde roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han forsiktig om han hadde lyst på besøk rundt 15 februar, eller nærmere sagt om han var interesert i at noen skulle flytte inn hos oss da, han skjønte ingen ting og ble veldig nyskjerrig å skjønte aldeles ikkje at det var babyen vår jeg hadde i tankene:) Da han spurte hvem da: så svarte jeg med et smil: Babyen vår vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror nok ikke det hjelper å legge igjen testen så han ser den.. for da må jeg legge igjen bruksanvisningen også..! Han har ikke peiling på diu testene...:o) Men tror kansje jeg ville kjøpt et kort eller noe det sto min pappa på...kansje han skjønner det da!! Skal ihvertfall prøve å finne på noe litt annerledes, å ikke bare ta en tlf!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å gjøre noe spesielt begge gangene, men var så sprekkeferdig at det gikk ikke! Første gangen kjørte han lastebil da jeg tok testen og ringte til han. Så hver gang vi kjører den strekningen hvor han var da, tenker vi på den tlfsamtalen. Andre gangen var jeg så utrolig nyskjerrig at jeg sto opp i 4 tiden på natta og tok testen, egentlig før ikm også, så jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så krysset! Jeg klarte ikke å holde meg da heller og måtte vekke han for å fortelle det! Stakkars mann, han var trøtt da han måtte på arbeid 2 timer senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en artig tråd Dumlefomle!

 

Forrige gang sto han på kjøkkenet og ordna seg frokost og visste hva jeg drev med, så det ble ikke noen overraskelse utover at den var positiv da.

 

Neste gang, om jeg får muligheten (HÅÅÅPE), har jeg lyst å finne på noe sprell jeg og! Dere hadde jo så mange gode ideer..

 

Hmm, kaffe på senga kl 06 (før dattera våkner helst ;-) med et lite kort.. en test med sløyfe var jo moro.. ved siden av kaffekoppen ?

 

Vente til middag tør jeg iallfall ikke satse på, for da er jeg redd jeg sprekker før det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...her var det mange gode forslag!!!!!

gleder meg til å kunne fortelle det til gubben den dagen testen blir positiv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...