Gå til innhold

Teste med annet enn morgenurin??


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Ønsker å ta en test i dag pga kvalme, vet sjansene for negativ test er stor da jeg er på dag 20 i syklusen.

 

Har drukket lite og spist lite de siste 3 dagene, vil ikke urinen være såpass konsentrert da at jeg kan teste døgnet rundt?

 

trodde det var det som var poenget med morgenurinen -at den var mest konsentrert om morgningen, og dermed mest sjanse for størst dose av disse hormonene som jeg aldri husker navnet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mulig å teste med annet en morgenurin. Da må du ikke gå på toalettet på minst tre timer og selv det vil for de fleste ikke være nok.

 

Så tidlig i syklusen vil det bare være en blodprøve som vil gi deg et sikkert svar da det er veldig lite graviditets hormoner i kroppen ennå som kan slå ut på hjemmetester. (hormonene kalles S-SHBG og S-hCG men det er hCG som måles ved hjemmetester)

 

Jeg personlig ville nok ikke tatt en hjemmetest så tidlig men slått meg til ro med de symptommene du har for å se de fortsetter for så og ta en CB test tre dager før forventet mens. Alternativt gå til en lege for å ta en blodprøve....

 

Masse lykketil håper du har rett i dine symptomer og at de fortsetter fremover.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...