Gå til innhold

El og sydentur??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og samboeren min skal reise til Rohdos neste tirsdag, jeg regnet ut på en el. kalkulator her at jeg også har el de første dagene når vi er der... Er det like stor sjanse for å bli gravide der nede?! - med tanke på varmen og slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke tenke meg at det har noe å si, men kan jo være positivt da... siden dere får noe annet å tenke på..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har flere vennepar som har blitt gravide i syden.. mindre klær,mer tid og man slapper av med ferie.. - gode kombinasjoner har jeg hørt ;)

 

Så god tur, og lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, de får jo barn de som bor i "syden" også :) til og med de som bor i varmeste afrika. som regel en hel haug...

 

hi hi

 

Men for å være litt alvorlig, varme kan spille inn på sædkvaliteten. setevarme i bilen er ikke bra for svømmerne, og heller ikke det å ha sex i badsttue (d skjer jo sikkert ofte.... :P )

Mn sån genrell varme i form av varmt klima har nok ingenting å si. Kos dere masse, det er ingen ting som er mer effektivt i babylaginga enn en romantisk ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... må bare si det. jeg har blitt gravid tre ganger.. alle i spania!!!

lykke til

legen sa at det var mange som ble det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid av sol,varme,nakenbading og avslapping my ass! Jeg har bodd i tropene et halvt år,og hva skjedde? INGENTING! Men håper det er annerledes for deg! Lykke til og god tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...