Gå til innhold

Noen fra Lørenskog her?


Majamin

Anbefalte innlegg

Ikke lenge siden jeg og min samboer flyttet hit fra Oslo, så jeg kjenner ingen her... Hadde vært veldig hyggelig å snakke med noen andre gravide i området. Er 24 år gammel og har 2 uker til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til Romerike:)

 

Hatt en del Romerikstreff, men tror vel ikke det blir satt opp noen fler før din termin. Kikk litt på treff sidene av og til.

 

Selv bor jeg på Fetsund, men har 8 laaange uker igjen.

 

Var en slik Romeriksliste her..se om jeg finner den. (Eller kanskje det var på 2 tri. det..hmm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista ligger nok laaangt bak ja, men det finnes vel en både på skravlesiden og på 2 tri.

 

Bor i Rælingen og har bare 3,5 uke igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg bor i Lørenskog:) eller heter det på Lørenskog?

Er 25 år, har en datter fra før og venter en gutt nå i august!

Kan tenke meg du begynner å glede deg til å få sett babyen din;)

Hvor i Lørenskog bor dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flyttet til Kjenn. Er foreløpig veldig fornøyd med å bo her!! Det er så deilig med hage...

Begynner å bli veldig utolmodig på å få hilse på den etterlengtede datteren vår!!!

Skal prøve å følge med på Romerike treff fremover!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er født og oppvokst på lørenskog. Bodde ett par år i Oslo, men har nå (endelig) flyttet tilbake hit. Oppvokst på kjenn. Nå bor jeg nær tog stasjonen. Er 23 år, samboer og venter vår første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 1/9 jeg så er nok ikke så nærme som deg:( Desverre, begynner å bli litt lei! Du er ikke fra Lørenskog opprinnelig eller? Jeg er som som sagt oppvokst her, men har akkuratt klart å lure samboeren min med ut på landet...Han har bodd i Oslo hele sitt liv, så han syns dette er bygda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opprinnelig fra Hurum men har bodd i oslo i en del år. Min sambo er Oslo gutt. Vi er begge glade for å bo litt mer landelig nå som vi skal ha baby. Det er jo ikke lange biten til byen!

Tiden går fort frem til termon for deg nå tror jeg. De siste ukene er verst. Alt er tungt..Dagene går enormt sakte... Bare venter på at den lille skal melde sin ankomst!! Gleder oss sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...