Gå til innhold

Tempen før TR....


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På meg begynner den å synke dagen før TR, og så synker den ytterligere på TR dagen, og så på ettermiddagen kommer TR...

Hvis tanta kommer til deg nå, så skal jeg skrive et avbestillingsbrev for deg til neste pp.. Jeg gjorde det denne gangen nemlig, og har tatt vare på adressen.. Det er: Tanta

Mensen 666 Helvete....

 

Så da blir det nok spire på deg i 3pp skal du se ;0)

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg da.

Tempen gikk opp igjen i dag nemlig, og jeg hadde gjerne sett at den gikk den slik at den h*^¤#" tanta snart kan komme og jeg kan legge 2pp bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så vidt vært innom og registrert meg på fertilityfriend i helga, for jeg ble så irritert når jeg fikk negativ test i helga at jeg tenkte at neste pp, DA skal jeg gjøre alt jeg kan....

Mine temperaturer har ikke gått ned enda i det hele tatt.

Er 13 dpo i dag

Negativ test 12dpo

Temp siste seks dager:

36,52

36,51

36,54

36,65

36,57

36,65

 

Men hu er nok like rundt hjørnet, føles sånn. Jeg kan jo være en av de som ikke får tempfall før samme dagen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du tempet dagene før det også??? hadde vert greit å sett sånn ca hvor du lå før det . Men de har da fortsatt holt seg høye, å det er jo bra. men selv om du fikk negativ test i går så har det ingenting å si, du har testet for tidelig. Når venter du mensen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tempene dine så flotte ut jeg Thyr...og teste 12 dager dpo kan for mange være alt for tidlig pga at vi produserer hcg så forskjellig...Men jeg kan jo ikke uttale meg sikkert om de tempene dine da jeg ikke vet hva som er vanlig temp for deg,hadde det vært mine temp hadde jeg vært positiv...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Alle tempene ja......

 

Dag 3: 36,27

4: 35,98

5: 36,08

6: 35,94

7: 36,11

8: 36,25

9: 36,12

10: glemte å måle

11: 36,21

12: 36,03

13: 36,09

14: 36,21

15: 35,77

16: glemte å måle

17: 36,29 positiv EL-test

18: 36,10

19: 36,42

20: 36,47

21: 36,47

22: 36,41

23: 36,65

24: 36,41

25: 36,69

26: 36,52

27: 36.51

28: 36,54

29: 36,65

30: 36,57

31: 36,65

?

?

?

 

Daler vel snart, tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ser ut som at du har hatt el på dag 18, og da blir vell ikm rundt dag 32, som er i morgen så vidt jeg har forstått. Så enter daler tempen i morgen eller et par dager etter, avhengig av hvor lang din lutealfase er. Eller så vil jeg jeg tro at tempen stiger eller holder seg høy et par dager til og du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen ja, iallfall etter mine beregninger, men dette er jo bare 3. syklus etter pilleslutt, så jeg er ikke helt sikker på hvor lang lutealfasen min er. Dette er første syklus jeg temper skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Thyr. Tempene dine ser veldig fine ut!! Og at tempen din gikk opp på dag 13dpo i stedet for ned, det gjør meg optimistisk..Og mensensmerter kan være en spire som gir deg. Jeg håper så inderlig for deg.. Er det billigstripser du har testet med på dag12 dpo?

 

Jeg er sååå spent på tempen din i morgen..!!!! xxx

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tempene dine ser flotte jeg Thyr...

så er med Loise og venter spent på tempen din i morgenC";)

Jeg har også slike murringer,som like gjerne kan tyde på mens som på et lite mirakel..Lykke til fra meg:)

*tropåetmirakelklem* fra vilsågjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst temperaturen dine ser bra ut jeg også, man kan vertfall ikke utelukke graviditet. men som man vet kan man heller ikke si om man er gravid før temperaturene er høye fram til 18 dpo. men viss ikke temperaturen din går noe særlig ned i morgen så ville jeg testet. Bruk da CB sin som man kan teste 3 dager før ikm, da vil du nok få ett skikkelig svar. Legg inn temperaturen din i morgen også, så skal jeg se på den. Lykke til vertfall. Mine temperaturer så ikke lovende ut i det hele tatt den mnd jeg ble gravid, men den føyk til sky plutselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, dere er så gode.

Jeg testet med billig-strips ja, men det var ikke så mye som en skyggestrek:(

Litt dumt å få igjen håper nå som jeg var innstilt på TR, men, men. Jeg er ganske sikker på at TR er like rundt hjørnet for jeg tviler på at jeg tar feil av disse smertene. Men så lenge TR holder seg borte så er det jo håp iallfall.

Skal bort i morgen tidlig, men skal prøve å få lagt inn tempen før jeg drar:)

Jeg har tenkt litt på at jeg kan produsere hcg sent for da jeg testet sist jeg var gravid, så testet jeg med QR og på første testen var det bare en svak strek. Kan ikke tenke meg at jeg testet noe særlig før IKM den gangen. Jeg var noe mer avslappet da enn nå kan man si....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at selv om du ikke fikk positiv test så produserer du ikke HCG sent, de fleste får ikke positivt før på dagen eller dagene etter. Men en vennine av meg testet på IKM dagen med billig test, det var ikke antydningtil skyggestrek en gang, men da hun test på kvelden med CB som man kan ta 3 dager før, fikk hun EN SVAK strek. den var så svak at man vil ikke tro det. Hun var gravid. men jeg ville ventet å se hva temperaturen sier i morgen, den vil sikkert fortelle mer. men de menssmertene du forteller om hadde jeg 3 dager før jeg testet positiv, jeg var sikker på at tanten skulle komme, men det gjor den ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal titte innom i morgen tidlig å se etter resultatet Thyr.

Jeg er kjempespent på dine vegne,og håper virkelig for deg nå!

Håper i allefall at du ikke helt har mista motet enda,for som mange med meg her sier...Du har grunn til å være positiv enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Idag fikk jeg 36,59 og ettersom jeg fikk så stort håp i går her inne, så dristet jeg til å ta en CB. Det er jo tross alt IKM-dagen.

Jeg fikk et +. Jeg kan ikke tro det, er så veldig veldig glad. Da var det jo en naturlig grunn til at tempen ikke dalte da.

 

Tusen takk for at dere holdt håpet oppe og at dere ikke sluttet å tro på muligheten. Jeg hadde nemlig gitt opp.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...