Gå til innhold

Hva skjer???


fru grim

Anbefalte innlegg

Jeg venter mensen 2. juli (tror jeg). Er noe usikker da det er blitt en del rot i syklusen denne måneden. Men i går kveld da jeg skulle legge meg, var det blod på papiret etter at jeg hadde vært på do. Jeg tenkte at det sikkert var mensen som kom før tiden, men har ikke vært noe blod siden i går kveld. Er vel slik som kalles spotting da, men trodde det først kom når man skulle ha mensen jeg... Har aldri opplevd noe lignende, det kunne vel ikke være den berømte festeblødningen vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan stemme veldig bra med festeblødning:o)

 

Eller så kan du ha hatt sen el?

 

Lykke til - blir spennende for deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos gynekologen den 13. juni, og hun sa da at det lå et egg klart som ville bli befruktningsdyktig på et par dager, så da har jeg vel hatt el da... Guri malla, dette blir spennende greier!!!

 

Masse lykke til til deg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..

jeg har akkurat det samme...håper det er festeblødning...hmm dette er spennende..

venter graviditetstester i posten så får jeg sikkert mensen den dagen...(uflaksen min)

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dumme dumme meg klarte ikke å vente lenger... Hadde en test liggende i skapet, som nå ble brukt, helt bortkastet veit du, hehe... Den var jo såklart negativ, er noe optimist når jeg tester nesten en uke før IKM da, huff...

 

Jaja, det var min siste test, så jeg får vel bestille meg noen flere så jeg har liggende til det nærmer seg. Tvi tvi til deg også V.I.Bebbi. Når venter du IKM da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei m@ri@nne..

jeg er en uke ove og har masse symptomer,men hadde litt farge på papiret i dagtidlig så jeg har vært skikkelig urolig i dag...men ingen mens ennå...:D

Ta en ny test om noen dager da hvis du ikke får mens,det var kanskje litt tidlig å ta den nå..hehe men skjønner deg godt...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir jeg helt oppgitt... I går kveld igjen var det blod på papiret når jeg tørket meg etter å ha vært på do, kun en dråpe i bindet som jeg da satte på meg, i dag - atter en gang ingenting!!! Jeg skjønner ikke hva som skjer med kroppen min nå jeg, har ALDRI opplevd noe lignende. En såkalt festeblødning kommer vel ikke to kvelder på rad og ikke ellers?! Spotting før mens kanskje oppfører seg på dette viset, men har som sagt aldri opplevd dette før. Testen jeg tok i går ble positiv etter 3 timer, men veit jo at jeg ikke kan stole på det, så jeg tror ikke noe særlig på det...

 

Huff, er ganske fortvilende når kroppen begynner å tulle på det her viset når vi prøver som noen helter hver måned... Noen som har opplevd noe lignende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M@ari@nne..

 

jeg har opplever AKKURAT det samme som deg samtidig som jeg har hatt AKKURAT de samme symtomene også som du beskrev på skravletråden...

 

Skjønner ingen noen ting jeg, men så har jeg ikke opplevd sånn "spotting før heller da"...igår var det vare en liten dråpe til meg og idag var det litt mer. Det er liksom helt lys rødfarge..såvidt det synes.

Vet ikke helt når jeg har ikm denne uken på grunn av pilleslutt å at jeg har bare hatt mens en gang etter det, men det skal bli spennede å se om hva det blir til av dette lureriet av nå syklustull...

 

Når skal du teste deg igjen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bebisjuk!

 

Godt å høre at det ikke er bare meg, hehe... Tenkte jeg skulle ha testet meg igjen i dag tidlig, men har ingen tester liggende (bare EL-tester), så må nok smøre meg med tålmodighet til de kommer i posten, om det da ikke er noen forandring fram til da...

 

Ja, jeg gir helt opp. Har masse symptomer, var veldig kvalm i dag tidlig også, og ting smaker ikke helt det samme lenger... Nå har jeg også fått vondt i magen (midt i helt nederst) og korsryggen. Kunne vært typiske mens-smerter for min del, men den kommer jo ikke! Var blod på papiret i dag også, ikke første gangen jeg var på do, men den neste gangen. Er ikke helt rødt nei, det er akkurat som det skulle vært blod i urinen liksom, så det blir lys rosa... Tenkte også på om jeg hadde fått urinveisinfeksjon, men det er det i allefall ikke. Det har jeg hatt så mye, at de tegnene kjenner jeg godt...

 

Tror jeg skal ta en telefon til gynekologen, spørre om dem skjønner noe av dette! Synes det er fryktelig kjedelig å gå sånn, og ikke vite verken den ene eller andre veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det at hvis ikke mensen kommer før til helga, så tester jeg enten på lørdagen eller søndagen. I utgangspunktet ville jeg holde meg lengst mulig, men det er alt for spennende til å la være..hehe... Er allikevel fast i troen på at det ikke er noe. Dermed blir ikke skuffelsen så stor itilfelle.

Fikk sånn menssmerter igår som jeg hadde sist gang jeg fikk den, så da var jeg nå selvsagt helt sikker på at jeg skulle få den.

 

Lyserosa er en mer passe fargetittel ja...å det er nok ikke urinveisinfesjon heller nei for det tegnene kjenner jeg også desverre godt. Virker som vi har en veldig lik situasjon på gang, så det er veldig spennende å se hva resultatet blir ut av det.

 

Det kunne du jo ha gjort da vet du..da må du rapportere til meg etterpå da c",)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen m@[email protected] nå kommer nok mensen for fulle guffer kjenner jeg...da sparte jeg meg de testene da(de har ikke kommet i posten ennå heller så)

Hadde jo nesten alle sympromene som det går ann å ha,men de kommer nok når mensen er så forsinket også ;( Jeg også hadde litt blod i går tidlig,så kom det litt når jeg skulle legge meg i går...og i dag har jeg skikkelig menssmerter så jeg kjenner det kommer...snufs

Lykke til å håper den sitter hos deg jenta ;oD

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei V.I.Bebbi!

 

Så fryktelig synd da!!!! Har akkurat som menssmerter jeg også, men den kommer da ikke... Prøver å få kontakt med gyn nå, for å høre hva dem mener, hater å mase, men hater å gå sånn også. Synes ikke det er noe morsomt når kroppen begynner å gjøre slike rare krumspring... Om tanta dukker opp nå, så får vi satse på neste måned. Jeg får vel kanskje testene mine i posten i dag eller i morra, spørs nok ikke om det kommer til å gå med i allefall én da, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Nå har jeg vært på gyn. pol. og snakket med sykepleierne som jobber der. Tok en graviditetstest der, som selvfølgelig var negativ. Skulle se det hele ann litt, om "småblødningene" fortsatte eller om det var mensen som var like om hjørnet, eller om jeg evt. var gravid allikevel. Ikke greit når man ikke kan få et klart svar, men vanskelig for dem å vite også da... Har fått time hos en annen gyn på fredag, så da blir det vel litt mer omfattende undersøkelse håper jeg. Håper så fælt på at dem skal ta innvendig UL og finne en liten spire der... Huff, nå er fallhøyden min megastor igjen om jeg ikke er gravid, men det er vanskelig å ikke la seg rive med av alle symptomer også da... (sliter med kvalme i dag også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...