Gå til innhold

Jobbintervju


MammaiLarvik

Anbefalte innlegg

Hjelp! Idag skal jeg på jobbintervju........

Det verste er at jeg ikke er noe særlig nervøs, det likner ikke meg det.

Gruer meg bare hvis de spør om hvilke planer jeg har i forhold til å få barn. Hva sier jeg da......?????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Ang barn så skal de vel ikke spørre deg om det!! De har ikke lov til å f.eks. spørre deg om du er gravid! Så hvis de spør, så sier du bare at det er ikke relevant og at de uansett ikke har lov til å spørre om det på et intervju!

 

Jeg er i nesten samme situasjon, jeg søker jobber og prøver for harde livet å bli gravid. Mitt største problem er jo at jeg mest sansynlig vil bli sykemeldt hele svangerskapet...så det kan jo bli morsomt hos en evnt. ny arb.giver. Men jeg er nettopp ferdig på skole og trenger inntekt. Gudene vet når jeg blir gravid, så jeg vil jo ikke slutte å prøve på det!

 

Lykke til til oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier du at du ikke har noen planer...., ihvertfall ikke med det første.

 

Mer trenger du ikke si.

 

Lykke til med begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig å kombinere graviditet med jobbsøking ja. Men det kan jo gå måneder og år før jeg blir gravid, og må jo ha en jobb liksom....

Jeg vet at de ikke skal spørre om det med graviditet, men tror ikke alle helt holder seg til reglene der. Men, men...

 

Jeg håper egentlig at jeg er gravid nå, og at jeg bare kan ta noen vikaroppdrag i høst/vinter, og så søke jobb etter permisjonen. Det er lov å drømme.....=)

 

Har absolutt ingen symptomer denne måneden, og sånn pleier det ikke være. Jeg blir helt forvirret av denne rare kroppen jeg:-)

 

Lykke til med testing og jobbsøking til deg også!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en del jobbintervjuer rundt juletider, og tenkte mye på hvordan jeg skulle svare hvis de spurte om barneplaner. Men ikke en eneste en spurte! Kan være lurt å ha tenkt gjennomen frase, men ikke bruk mye energi på å være nervøs rundt det. Det kan ta en måned eller et år eller mer å bli gravid, det vet ikke du og ikke dem og det er derfor ikke relevant. de har som andre sier ikke lov, men gjett om du får jobben om du svarer det! hehe

 

Lykke til ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer akkurat fra intervju nå faktisk Spørsmål om barn var ikke oppe. Har vært på en del intervjuer og faktisk aldri blitt spurt om det. de pleier jo spørre hvor du ser deg om fem år feks, men da svare jeg alltid hvor jeg er i jobbsammenheng, ikke personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...