Gå til innhold

Er det dumt å vente lenger.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en datter på 3 år og 2 mnd, bør jeg begynne å prøve igjen nå?

Ble gravid for ca 1 1/2 år siden, uten å prøve, men mistet i 6. uke.

Da første graviditet endte med svangerskapsforgiftning og keisersnitt i uke 32, og jeg var dårlig lenge etterpå, har jeg nok ventet litt lenge...

Skal jeg prøve igjen nå eller.......

Tror jeg er klar.

Er det greit med ca 4 år mellom barna?

 

Selv er jeg 32 år og blir jo ikke yngere.....

Blir glad om noen har synspunkter og meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg har en datter på 7 og er så verpesyk at det er uutholdelig å vente på nr 2.

 

Så jeg sier bare go for it! Synd at du hadde sv.forgif.! Håper neste svangerskap går bra!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at det ikke bør være mer enn 2 år mellom barna, synes foreldre som venter lenger av fri vilje er egoistiske!

 

Men det er nå min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal bare kjøre på jeg ;o) Lykke til med prøving og testing!

Skal krysse fingrene for at det sitter en spire for deg snart ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen:) Det er jo ikke sikkert du får sv.forgiftning i dette svangerskapet, det går nok bra skal du se!!( men forstår du er litt bekymret for det..).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OOOps, glemte det, 4 år mellom barna er helt greit det. Det er 5 år mellom meg og min bror og noen ganger hadde jeg ønsket at det var færre år mellom oss, men det var kun da det passet for mine foreldre så da ble det bare slik. Ikke tenk så mye på aldersforskjellen, det utjevner seg over tid det. Og dere har jo sørget for at førstemann har fått dere "alene" en stund og det kan være en god ballast å ha når det kommer en liten:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett ikke noe å si om hvor stor aldersforskjellen er, et ønsket barn får det bra uansett.....

Men det virker som du er klar og da kjører du på, håper du holder deg frisk!

 

2 år er det beste???? Hvorfor det????

Jeg blir litt oppgitt over folk som må rakke ned på andre, egoistisk å vente..... Nei vet du hva, du vet vel ikke grunnene til at folk venter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for meningene deres!

Greit å høre hva dere synes og deres erfaringer. Tror jeg er rimelig klar, så begynner å prøve ikveld....

 

Takk, Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh... Hvorfor er det egoistisk å ha mer enn 2 år mellom barna, anonym? Det er 4 1/2 år mellom meg og storebror og nesten 6 år mellom meg og lillebror... Det er brødrene mine som har best kontakt... Skulle gjerne prøvd på en til nå jeg, men vi kan ikke ennå siden gutten ikke har fått barnehageplass, så jeg kan ikke jobbe... Ikke har vi råd til å leve på en lønning...

 

 

 

 

 

*ja til å få vekk anonymknappen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ønsker enda et barn.... så er det bare å prøve i vei. Det hadde jeg gjort!!! Jeg vet hvordan en SA og vet hvor vondt det er å miste, selv om det er ingentingen av hva det du har vært igjennom. Men alle svangerskap er forskjellig, og det har jo også gått bra en gang!!! Tenk positivt!!!

Aldersforskjellen har vel ingentingen å si egentlig, det er jo heller hva som passer seg for deg/dere!!! Jeg er en av seks barn hvor jeg er i midten...vi er alle like glade i hverandre uansett alder!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...