Gå til innhold

ikm uka...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, nå er endeli uka jeg har venta på kommet..

MEN akkurat nå er jeg 97% sikker på at det ikke har klaffa. Jeg har ingen symtomer.. tror jeg. Følest som alt er som det har pleid å vere, bortsett fra brystene som kanskje kan se ut som de har vokst pittelitt... og brystvortene er veldi stivi stort sett hele døgnet.. men det kan jo vere andre ting som gjør det. Huff, nå gruer jeg meg til mensen asså, jeg kommer til å bli SÅ skuffa om den kommer.. blææ..

IKM skal vere rundt tirsdag eller onsdag. Så da tester jeg meg en av de dagene, viss ikke mensen kommer da.. :-(

 

kryss fingrene for meg! Selv tror jeg sjangsen er laber, siden dette er første mnd vi har prøvd. Men det er vel lov å håpe!

 

klem håpefull

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det låv å håpe. Alle håper jo på at det har klaffet :)

Du trenger ikke ha masse symptomer, kan godt være at du er gravid selv om du egentlig ikke har noen symptomer i det hele tatt.

 

Jeg krysser fingrene for deg, lykke til med testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symtomer er ofte det beste symtom det...

Da er i alle fall ingenting innbilt!!Lykke til,håper tanta uteblir hos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er endelig uka her for oss uke26prøvere! Blir utrolig spennende dette her ja! Har en følelse selv at den ikke sitter, men får ta det som det kommer! Lykke til med all dere uke26prøvere, håper det sitter en spire for oss alle ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

 

Jeg har heller ikke noen spesielle symptomer. Litt vondt i brystene, men det er ikke så mye å skryte av :o(

 

Men men... Kan ikke teste før i slutten av uka, så jeg kan jo håpe at det kommer noen tegn på at jeg er gravid utover uka.

 

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...