Gå til innhold

vonde pupper...?!


V.I.Bebbi er gravid

Anbefalte innlegg

Hei...

Er det flere enn meg som har vonde pupper før mens?

Har hatt det hver gang jeg venter mens,men denne mnd så er de sååå VONDE at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte...Ventet mens for noen dager siden men har så uregelmessig så jeg skal vente me å teste...

De har vokst en str på en under en uke.. samboeren min også er helt i sjokk..

Bare å gå ned trapper,å ligge på siden i sengen er vondt...Det er nesten slitsomt..

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt ømmere bryster når jeg er gravid enn før mens. Har IKM til lørdag og brystene har begynt å bli litt ømme nå, håper det blir verre og verre ;-)

 

Ta en test da vel...Eneste måten å få greie på det!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er et godt tegn.Du har jo gått opp en str og det er vel ikke noe man går hver gang enn venter mensen..hehe.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ler godt...da hadde de blitt store...nå har jeg bestilt meg test på babymiracle så da får jeg testet om noen få dager....får helt kilninger i magen....xxxx

klem;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennede da...gi beskjed så fort du finner ut noe da.Så skal jeg krysse fingrene for deg.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk..trenger nok de kryssene...ja skal gi beskjed så for jeg har tatt testen...du ser nok den uannsett svar...;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er flere som har vonde pupper ser jeg...men å vokse så mye da...;D Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...