Gå til innhold

Nå vil jeg ha beibi!!!


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Har så fryktelig lyst på!!

Håper så inderlig det har klaffet denne måneden. Enda 1,5 uke til jeg skal ha mensen, så er bare å vente da. Men det er heller ingen grunn til at det har klaffa denne måneden da vi ikke har stressa med kosinga.

 

Men problemet mitt ligger litt i at jeg har fryktelig lyst på sex fra mensen er ferdig, og ca de neste 2 ukene, men så er det full stopp. De neste 2 ukene er det nesten ikke kosing. Flere som har det slik? det er jo litt dumt da, ettersom jeg ikke er så gira på sex i perioden det er mest sannsynlig at jeg har EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Håper virkelig det har klaffet for oss også denne mnd, teller dager til IKM, 10 dager igjen nå.

 

Har du 28 dager syklus? Da er det i alle fall en gang i de to ukene du er gira på sex du har el. El er rundt dag 14, altså 14 dager etter første mens dag. Men hvis du har lenger syklus så er det litt rart at du ikke har mest lyst på sex rundt el ja. Her er hvertfall lysten høyere rundt el, og det er vel naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det sitter en spire for deg ;o) Lykke til med testing når tiden nærmer seg. Jeg har selv ikm om ca 1 uke....så dette er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...