Gå til innhold

Prøver igjen etter utskrapning...før ny mens...hm....


Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk EL slim på dag 11 etter utskrapning, og jeg tror den varte i 3 dager. På dag 14 kjente jeg sterke smerter, som muligens kan være EL smerter.

Vi hadde sex på dag 16 ( hele to ganger, men bare den ene gangen ble fullført, dvs kveld dag 16 ). Og sex på dag 17 (kveld).

 

Jeg har veldig liten tro på at jeg traff eggløsninga, HVIS jeg nå hadde EL. Det vet jeg ikke, fordi jeg ikke testet. Men symptomene minnet veldig om det. I såfall ligner det på en vanlig syklus. Men allerede på dag 19 kjente jeg stikkninger i brysstene, som heller minner om oppladning før mens, eller PMS.

I går, på dag 20 hadde jeg veldig mye luft i magen, som bare måtte !! ut...hm, ler litt ;-)

 

Sex før ny mens, var ikke planlagt denne gangen, men vi greide ikke å la være :-) vi hadde savnet hverandre fordi det var så lenge siden sist. Uansett regner jeg med at mensen kommer rundt dag 28-31.

Bedre lykke neste gang ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også prøver etter SA før ny mens....vet du om dette er lurt? Alle legene sier at man burde vente, men hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også før mens. Hadde SA for ca 3 uker siden... Jeg tror egentlig ikke det har så veldig mye å si om man venter eller ikke. Men hvis man venter er det enklere å regne ut termin etter siste mens...

 

Snart sitter spiren hos oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde en sa i apr-mai... gyn sa til oss at jeg ville få igjen mens om 4-5 uker om vi ikke hadde greid å lage en ny på den tida! Har nå gått snart 7 uker, fortsatt ingen mens.... testet et alt for svakt strek i fm... så vi får se!!!! Men han sa at det var bare å prøve i veg om vi ville det, så jeg tror ikke det har noe å si om dere ikke greide å dy dere!! det er jo slikt det blir bra sex av vettu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjohoy og dere andre :-)

 

Godt å se at det ikke er bare oss ;-)...spennende tid framover da...selv om jeg har blitt skuffet så alt for mange ganger. Har prøvd i over et år, ble først gravid etter 6 mnd, men mistet i MA etter 6 uker, ble så ikke gravid før det på nytt hadde gått 6 mnd, mistet også da i MA i 5 / 6 uke....

Nå er jeg på nytt like spent som jeg var fra første pp, så det skal bli artig å se hvordan dette går. Kanskje det endelig går rett vei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen ACH79 (9 pp & 2 sa) !!

 

Jeg har hørt og lest at man bør vente minst en mens, særlig etter utskrapning, fordi slimhinnene som egget skal begrave seg fast i, er litt tynnslitte etter en slik behandling. Men nå har jeg hørt at legene sier så forskjellig. Jeg har også sett flere her inne som har blitt gravide rett etter SA eller utskrapning, som har født fram ungene sine, så det er nok fullt mulig for oss alle :-)

 

Klem og lykke til til deg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...