Gå til innhold

For alle mine venner som husker meg..


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Ville bare si at idag er jeg 12+0.....og alt er visstnok i orden med foster etter 4 UL. Tenkte jeg bare skulle informere litt dersom noen lurte på hvordan det gikk med meg. Jeg har nesten ikke vært her inne fordi jeg har vært så himla kvalm. Hvordan går det med dere alle sammen?? Pusura, klarsometegg, kirsty,loise,og dere andre jeg ikke kommer på i farten.Mange nye nick her siden sist ser jeg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg husker deg ;-)

 

Hyggelig å få besøk av dere graverte!! Her strømmer det på med verpesyke jenter og i det siste har det forsvunnet veldig mange inn på 1 tri. Og det er jo ingenting som er badre enn det!! Håper selv å forsvinne herfra STRAKS!! Men det er et veldig hyggelig forum, med mye støtte og kunnskap!

 

Ser at det er mange av dere heldigggriser som er på trimester sidene som stadig vekk kommer inn for å besøke oss, veldig hyggelig!

 

Håper du får et flott svangerskap og kommer innom oss igjen for å spre babystøv :-)

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg husker deg.

Fulgte med på 1 trimester hvordan det gikk med deg når du fikk blødninger.

Jeg er så glad for at alt gikk bra.

 

Lykke til vidre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg!

Glad det gikk fint med deg til tross for blødningene.

Håper du har et ellers greit svangerskap!Og som de andre sier her-

det er koselig at dere ferdigbefruktede stikker innomC";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender over maaasssse babystøv*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** og hsuk ha sex etter pos EL test også. jeg ble visstnok befruktet 3-4 dager etter pos test!!!!!!egget slippes ikke akkurat den dagen men opp til 2 dager etter...og kan deretter befruktes i 24 timer..lykke til..............og jeg testa pos 3 dager før IKM på både billigetester, QR og CB sine tester...he he tok litt av i testinga-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg jeg også!

Så bra at spiren har klart å klore seg fast så lenge, da er jo de kritiske ukene unnagjort! Fikk med meg at du var bekymret.

 

Jeg venter på EL i disse dager og tar gjerne imot en stor porsjon babystøv, he he!

 

Lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så godt å høre at det har gått bra Rockesmurf... Jeg ble engstelig da jeg så at du hadde skrevet innlegg her..tanken på at du hadde mistet og måtte komme tilbake her slo meg,, men så var tonen i overskriften så blid liksom.. så heldigvis var det en glamelding fra deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Flott at du har nådd 12 uker,, og at du er kvalm er jo et godt tegn.. veldig godt!! Lykke til med spiren og formen videre..

 

Jeg er i 2pp nå, og har 3-4 dager igjen til ikm. Skal teste i helgen.. Gleder meg, men håpet er ikke så stort egentlig..

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...