Gå til innhold

Barnerommet?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei.. Flere som sliter med barnerommet?? Har ikke begynt enda!! Termin om 5 uker!!

Men malte ferdig ene gangen i går, spm mitt er da om det virkelig kan være farlig for fosteret at jeg maler??????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det går fint så lenge fargen er vannbasert,kommer litt an på malingen du bruker tror jeg.Ring og hør med forhandleren!:)Husk å lufte godt mens du holder på.

Har ikke begynnt på rommet vi heller enda,termin i midten av august.Akkurat nå er rommet et stooort lyseblått lagerrom,og vi venter jente,så det må nok males:)Håper å få det malt før hun kommer,så kan jeg innrede litt eterhvert.Hun skal jo sove hos oss den første tiden uansett..:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannbasert maling er ikke farlig. Jeg har malt barnerom nå de siste dagene og skal ha keisersnitt på onsdag. Jeg anbefaler deg å begynne nå. Ikke morsomt å stresse slik jeg har gjort. I dag skal jeg vaske der og innrede litt så det blir fint.

 

Luft godt uansett om du bruker vannbasert da. Jeg er så vant til denne lukta nå at jeg ikke merker at det lukter maling, men viduet står nok oppe der til bebien kommer.

 

Lykke til og kos deg med oppussing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har malt nå i de siste dagene og har like langt igjen. Luft godt mens du holder på og en god stund etterpå. Husker ikke hvor lenge, men vannmaling gasser lenger enn den lukter! Malte da jeg gikk med lillegutt også og hane er en frisk og raske gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...